ik hoop dat ik goed zit ben net nieuw:) gaat over fear project origin me code

Status
Niet open voor verdere reacties.

borus55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Berichten
4
Hallo mensen ik heb vraag ik heb bij bol.com een spel gekocht die heet fear project origin 10 euro ik had het geprobeerd op me pc te vertraging ik had nog een pc daar wou ik het op proberen maar steam zegt dat de code al gebruikt is ik zocht naar oplossing ik kon niks vinden.

Groetjes Eduard:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou een mail sturen naar bol.com dat de code al is gebruikt. Je kan het e-mail vinden in de helpdesk (heb het zelf ook al eens nodig gehad). Het is een niet compleet pakket dus je zou ze zelfs kunnen aanklagen.
 
Ik zou een mail sturen naar bol.com dat de code al is gebruikt. Je kan het e-mail vinden in de helpdesk (heb het zelf ook al eens nodig gehad). Het is een niet compleet pakket dus je zou ze zelfs kunnen aanklagen.
nee maar kijk ik heb die code al gebruikt
 
Dan kun je er niks aan doen als je een account moest aanmaken kun je proberen op een of andere manier in te loggen. Je kunt ook een bericht sturen voor hulp naar de makers van het spel die kunnen namelijk alles;)
 
Hallo,

ik snap nouwelijks iets van jou verhaal, dus verbeter mij wanneer ik het fout heb.

Jij hebt een spel bij Bol.com gekocht, deze heb jij een computer (pc1) geinstalleerd maar werkte niet.
Vervolgens heb jij dit spel op een andere computer (pc2) geinstalleerd en nu accepteerd steam de code niet.

Probeer eens in te loggen op steam met het account dat je hebt gemaakt op pc1, normaal gesproken zou je het spel kunnen installeren vanaf dit steam account.

succes
 
Dat zeg ik toch net :p ik vond het in het begin ook ingewikkelt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan