Ik hoor geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat dat alles correct reageerd!!
nou snap ik er helemaal niets meer van :8-0:

groeten steef

Nee

Waar doe je dat?

Als ik naar configuratiescherm->multimedia ga, kan ik bij het eerste tabblad al niets instaleren!!

groeten steef

Laatst bewerkt:
je hebt geen luidsprekertje onderin je taakbalk??
en die kun je ook niet aanvinken via configuratiescherm/multimedia???
als je in dat tabblad niets kunt aanvinken, verwijder dan in apparaatbeheer eens die uitroeptekens die staan bij besturing voor geluid, video en spelletjes.
start daarna je pc opnieuw op

Er staan geen uitroeptekens. En inderdaad, ik heb niet zo'n geluid tekentje onderaan in mijn taakbalk!! die wil ik wel :(

Groeten steef

ok

verwijder, ondanks dat je geen uitroeptekens ziet,
igg in apparaatbeheer eens,dat wat bij besturing voor geluid ed. staat
start daarna opnieuw op

zie geen screenshot

je hebt al opnieuw opgestart???
zo ja, vindt hij geen nieuwe hardware???
staat in je bios, de instelling wel op plug and play???

wat staat er nu dan in je appbeheer???
en in je bios kom je door op "del" te tikken als je pc opstart,
en in de bios kun je dan instellen dat plug and play enabled is. ipv disabled
heb je trouwens geen cd-tjes bij je pc gekregen toen je hem kocht???

ps: wees wel voorzichtig met in je bios knoeien

Ik ben al weer wat verder, ik heb zo'n box in mijn startbalk EN als ik naar configuratiescherm -> multimedia ga staate er al weer wat, maar het werkt nog niet!

heb je de setup nog weer gedaan, van dat via bestandje??
en als je met rechtermuisknop op luidsprekertje klikt, kun je volume regelingen openen

staat daar niets gedempt????

hoi stefanmethorst
ik zal je proberen te helpen,
allereerst zou ik updaten naar 98 second edition.
Als er dan bij het installeren nog geen geluidskaart wordt gezien verbaast mij dat. Ga dan naar start instellingen configuratiescherm software kies daar windows setup en kijk of daar multimedia is aangevinkt. Zo ja klik dan op anuleren. Ook kun je even kijken welke vinkjes aan staan. Kies er niet te veel, kost alleen maar ruimte. Klik de vinkjes aan die je wilt en klik op oke, je pc zal evt,. vragen naar het pad waar de w 98 cd rom zit. Verwijs anders naar je pad waar windows , windows/system of windows/options staat. daar vind je in principe je drivers. Als je niet aan je geluidskaart hebt gezeten bij het herinstaleren, zou je in principe ook via je originele cdrom je geluidskaart kunnen installeren.
Voor het icoontje rechtsonderin je scherm moet je zijn bij start instellingen multymedia en daar klik je bij eigenschappen voor multimedia het vinkje aan volume regeling weergeven op talkbalk. zie bijlage
Ik hoor t wel als het niet lukt. stuur ander ff een e-mail via www.know-how.nl

Bijlagen

Ja, multimedia stond al aangevinkt. En dat boxje heb ik nu ook al.. maar 't werkt nog niet :(:(:(

kga nu ff slapen.. kzie jullie morgen HOPELIJK weer..
allemaal al vast ontzettend bedankt voor de SNELLE en GOEDE hulp (ik ben nl al een stuk verder!!) :thumb::thumb::thumb::thumb:

trusten steef
en kijk nog ff naar bijlage
daar staat stuur progamma bijwerken en dan klik je ok, en dan ga je naar dat gedownloade bestand op je pc

Bijlagen

• steef.jpg
    steef.jpg
    82,9 KB · Weergaven: 15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan