heb je toevallig luidsprekers van logitech? lees dit eens, van een site gehaald:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb deze speakerset nu enige tijd in gebruik.
Grote pluspunten vind ik de geluidskwaliteit en het design. En de prijs. €60 voor betaald bij Mediamarkt. Het aansluiten gaat makkelijk, mits je rustig de handleiding er even bijpakt. Er loopt een kabeltje met 3 pinntjes van de rechterspeaker( Hier zitten de aan/uit en volume knoppen op) naar je PC connectors, en van je rechterspeaker gaat dan een D-sub kabel naar de subwoofer, die de surround dan verdeelt naar de speakers. Dit gaat met cinch kabeltjes.
Met de Equalizer in de software van mn soundchip, heb ik mooi geluid uit de set gekregen.
Het volume van de subwoofer kan ook nog aangepast worden. Deze staat bij mij laag, anders wordt de bass imo te veel.
Het enige ( wel bekende probleem ) bij deze set zijn de "plopjes" en radio-ontvangst. Dit is soms irritant.
Wat me opgevallen is, is dat mijn set alleen radio ontvangt wanneer er veel elektra in mn huis wordt gebruikt bijv 's avonds als er meerdere mensen in huis zijn: 2 pc's, TV's, verlichting, wasmachine etc. Dan hoor je de radio ontvangst.
Al met al een goede set voor het geld. En het design is imo erg OK En de plopjes, ach dat valt wel mee.