Ik kan 2 bestanden niet verwijderden help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senneweb

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2010
Beste,

Op onderstaande afbeelding ziet u dat ik die 2 bestanden niet krijg verwijderd wat moet ik doen?

Naamloos.png

Alvast bedankt

Dit krijg ik zo niet opgelost gelieve me duidelijk te helpen en de stappen hier te plaatsen ben niet zo goed met computers.

Toon je bureaublad.
Rechtsklik met je muis op een leeg stuk ervan, en kies Nieuw -> Snelkoppeling
Geef als opdrachtregel: chkdsk c: /f
De naam die je daarna geeft aan de snelkoppeling doet er niet toe. Maak er bijv. van: Scan c-schijf
Rechtsklik op die snelkoppeling en kies voor "Als Administrator uitvoeren"
Bevestig de beveiligingswaarschuwing
Er verschijnt een zwart scherm met de mededeling dat de schijf pas gecontroleerd kan worden na een herstart. Bevestig de vraag dat je het wilt.
Herstart je pc. De harde schijf wordt bij opstarten van Windows gescand.
Zodra klaar start Windows alsnog en kun je kijken of die bestanden nog te vinden zijn en zo ja, of je ze dan wél kunt verwijderen.

Tijs.

@coenraad: Zover de melding reikt zijn de bestanden niet te vinden. Dat is wat anders dan "in gebruik".
Ik schat in dat Unlocker er dan ook niets mee kan.

Tijs.

@dnties, dat zou inderdaad mogelijk kunnen zijn.

Als TS zijn machine opnieuw opstart, zou het bestand zo maar weg kunnen zijn, zoals wel meer gebeurt als je een progamma deïnstalleerd en je ziet de vermelding toch nog staan in "progamma's verwijderen" is het weg bij een herstart.

TS, als je unlocker hebt geïnstalleerd, klik een rechts ( muis ) op het betreffende bestand en kijk of er tussen staat openen met ( o.i.d. ) unlocker.

en anders in veilige modes opstarten dan kan je het handmatig verwijderen.

:) Met Unlocker en ook met bijna dezelfde app. '' Lock Hunter '' moet wel kunnen verwijderen ALS je dat wel doet ...
er is ook derde mogelijkheid met welke ook zekker moet kunne' verwijderen en dat is een mooie shell extensie ''Remove on next Reboot '' ...:thumb: uiteindelijk kan ook op manier zoals femke zei ...:)

Laatst bewerkt:
@ROYONIX
Als je de bestanden niet vindt kunnen ze ook niet verwijderd worden met "move on boot o.i.d.", immers je moet de bestanden kunnen aanwijzen/selecteren die verwijderd moeten worden.
Ik vermoed dat TS bestanden heeft binnengehaald die niet koosjer waren en beter eens kan scannen met z'n antivirussoftware.

Dat toevallig die bestanden niet gevonden kunnen worden ...:D ....een screenshot kan je ook niet van maken ...toch ??
ooke in ieder geval het naam bestaat van die bestand ( toch ?? ) en ALS naam bestaat dan heb je pad naar toe ook, en gelijk tig-talen mogelijkheden om zoiets te verwijderen ...:thumb:
En deze bestand/en op dit moment verborgen zijn, ( hoe kan je screenshot van maken dan, zonder dat je weet waar die bevinden ze zich ??? ) dus Downloads map weergave ( via verkenner ! ) aanpassen ( verborgen bestanden en mappen weergeven ! ) ALS je bestanden op die manier zichtbaar krijgt, dan nog bestand-weergave en eigenschappen controleren en ook vakjes zoals alleen lezen of verborgen UIT-vinken, als ze AAN-gevinkt zijn, en op die manier kan je wel makkelijk 101% met '' Rremove on reboot '' verwijderen ... toch ??
------------
P.S. ALS je toevallig naam ( een naam is voldoende ! ) van iets wat je verwijderen wil, .. en/of pad naar die bestand toe weet, ...die kan je ook dan zekker 100% wat via hulp middelen en wat via register enz.. verwijderen als je handig bent ...:thumb::d

Laatst bewerkt:
:confused: Ik weet NIET hoezo is nu mijn comment twee keer hier aanwezig ....:confused: maar bovenste moet weg a.u.b. ??:(

Kan je zelf doen volgens mij.

Maar dat komt omdat je je bericht hebt aangepast en dan komt het 2 keer te staan. Dat is iets heel raars hier.

Het bovenste bericht van het dubbele bericht verwijderd. Dit gebeurt echt niet als je en bericht aanpast, dat er een nieuw bericht geplaatst wordt. Daarbij zat er 6 minuten tussen de twee geplaatste berichten.

:o:o:o Snap ik echt niet ...maar weet je hoe ik heb dat gedaan ? :o ik heb eerst op commentaar te bewerken geklikt zonder dat ik op reageren geklikt heb ( te-laat gemerkt heb ik dat :o ) en nog eens opnieuw heb ik vervolgens op reageren geklikt ....toen commentaar kwam dus dubbel niet logisch toch ?...:confused:

Laatst bewerkt:
Ik vroeg me dat ook al af. Onze tips vereisen niet dat je er maanden geld voor moet sparen, dus ik had wel sneller terugmelding verwacht over de tips die gegeven zijn...

Tijs.

Het bovenste bericht van het dubbele bericht verwijderd. Dit gebeurt echt niet als je en bericht aanpast, dat er een nieuw bericht geplaatst wordt. Daarbij zat er 6 minuten tussen de twee geplaatste berichten.

Het valt mij wel vaker op dat dit gebeurd. Als je met de browser knop terug gaat, dan opeens staat je geschreven bericht er weer en dan komt het er 2 keer te staan.
Als ik het weer eens zien gebeuren, dan zal ik er eenscreenshot van maken, dan kan je zien dat het wel degelijk gebeurd als je je bericht aanpast.

@femke98
Ik heb hetzelfde soms en heb het al eens aangegeven in "Feedback over deze website".
Ik zal daar een link naar dit topic plaatsen.

Laatst bewerkt:
@femke98
Ik heb hetzelfde soms en heb het al eens aangegeven in "Feedback over deze website".
Ik zal daar een link naar dit topic plaatsen.
Waarom zegt crash dan dat dit niet zo is? Ik bedacht me al dat dit al eens ter sprake was gekomen ergens, maar kon het niet terugvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan