Copchase
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mrt 2012
Hallo iedereen, ik zit al met een paar weeken met een probleem, reeds wou ik eens benchmarken of 1 kaart beter was dan 2 kaarten (( Omdat ik zag dat 1 beter was dan 2 in BF4)). Dus heb ik naar AMD Catalyst Control Center gegaan, en heb ik het daar uitgezet, ik heb op ''Apply'' gedrukt, en opeens freezt hij, ik kan niets meer doen, ik moet de PC resetten. Na een paar pogingen dan lukte het wel, maar nu krijg ik hem niet meer aan, als ik op ''Apply'' druk dan freezt hij gewoon en moet ik de PC herstarten via de knop van de behuizing. Zou iemand weten wat het probleem zou kunnen zijn?
MOBO: ASRock Fatal1ty Z77 Professional-M
Videokaarten: 2x SAPPHIRE DUAL-X R9 270X 2GB GDDR5 OC WITH BOOST (( 2 kaarten dus ))
Wat ik er nog even wou bij zeggen, me kaarten zijn wel redelijk dicht van mekaar omdat het een Micro ATX moederbord is, ik weet niet of dat een oorzaak kan zijn.
MOBO: ASRock Fatal1ty Z77 Professional-M
Videokaarten: 2x SAPPHIRE DUAL-X R9 270X 2GB GDDR5 OC WITH BOOST (( 2 kaarten dus ))
Wat ik er nog even wou bij zeggen, me kaarten zijn wel redelijk dicht van mekaar omdat het een Micro ATX moederbord is, ik weet niet of dat een oorzaak kan zijn.