Ik kan CrossfireX maar niet aan zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copchase

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Hallo iedereen, ik zit al met een paar weeken met een probleem, reeds wou ik eens benchmarken of 1 kaart beter was dan 2 kaarten (( Omdat ik zag dat 1 beter was dan 2 in BF4)). Dus heb ik naar AMD Catalyst Control Center gegaan, en heb ik het daar uitgezet, ik heb op ''Apply'' gedrukt, en opeens freezt hij, ik kan niets meer doen, ik moet de PC resetten. Na een paar pogingen dan lukte het wel, maar nu krijg ik hem niet meer aan, als ik op ''Apply'' druk dan freezt hij gewoon en moet ik de PC herstarten via de knop van de behuizing. Zou iemand weten wat het probleem zou kunnen zijn?

MOBO: ASRock Fatal1ty Z77 Professional-M
Videokaarten: 2x SAPPHIRE DUAL-X R9 270X 2GB GDDR5 OC WITH BOOST (( 2 kaarten dus ))

Wat ik er nog even wou bij zeggen, me kaarten zijn wel redelijk dicht van mekaar omdat het een Micro ATX moederbord is, ik weet niet of dat een oorzaak kan zijn.

Bedankt voor het snelle antwoord,
ik heb een Antec neo power 650watt

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zou even voor de zekerheid de kaarten 1 voor 1 inbouwen kijken of er 1 defect is dit omdat je al aangeeft dat ze heel dicht op elkaar zitten door de microkast. zeg niet dat het daardoor komt maar weet je wel dat beide nog ook zijn.
Voeding zou het normaal kunnen doen:thumb:
Edit en ik neem aan dat je beide bruggetjes gebruikt

Laatst bewerkt:
Beste,
ik heb het even getest en ze werken perfect 1 voor 1, ik heb ook een Crossfire bruggetje in het brons die de 2 kaarten verbind.

Hoi,

Volgens mij maar heb al een tijdje geen amd kaart meer moet je twee bruggetjes gebruiken

Beste,
laat maar ik heb me crossfire nu kunnen aanzetten, volgens mij waren de kaarten iets te dicht van mekaar, en volgens mij kan je geen 2 bruggen aansluiten ik zie maar 2 slotjes voor een brug op de twee kaarten dus geen 4 slotjes. En moet ik mijn DVI kabel aansluiten op de Zwarte input of de witte input?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Volgens mij de witte aansluiting

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan