ik kan de driver van men usb kaartje voor internet niet installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kafefo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2010
ik heb een probleem ik kan de driven van men usb kaartje voor internet niet installeren, het is een wusb11v4 van linksys, elke keer als ik op setup klik, dan krijg ik even een paars vierkantje met linksys in het midden en dan na 1 seconde is die weer weg.

ik gebruik momenteel: Windows XP SP1.

probleem kwam omdat ik door een virus men computer opnieuw moest installeren en dat had ik al 3/4 jaar niet gedaan dus ik heb geen flauw idee hoe ik de driver moet installeren.

hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Mvg,

Kafefo

Hoi,

Als je een rechtermuisklik op deze computer geeft, beheren en dan naar het apparaatbeheer gaat.
Daar staat ook de Linksys (misschien als ethernet controller).
Geef hier een dubbelklik op en kies voor stuurprogramma bijwerken. Kies dan voor "nee,
nu niet, volgende, ik wil zelf kiezen, volgende, ook op deze locatie zoeken aanvinken en blader dan
naar de CDrom speler waar de schijf van linksys inzit. Op de schijf staat een mapje en driver.
Het kan zijn dat in deze map ook weer mapjes zitten. Kies dan voor xp/win_xp/win_2k/win_2003 oid.
Klik op volgende en als hij wat heeft gevonden eventueel ook op "toch doorgaan".

Nu is hij zonder het programmaatje van Linksys geinstalleerd en is alles in te stellen via de netwerkverbinding onder XP.

Gr.J

Ik zou de benodigde servicepacks en updates van XP eerst maar eens installeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan