Ik kan de sims niet meer spelen of verwijderen/opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DurkDG

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2013
Hoi, mijn naam is Durk en ik heb een vraag.
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket voor de Sims 3 gekocht.
Maar omdat de Sims het niet meer doet op mijn andere computer (Te weinig ruimte enzo), wou ik het op de laptop spelen waarop ik dit nu typ.
Ik had de Sims hier al op staan, maar als ik het wil spelen, vraagt het als ik het spel wil verwijderen.
Ik deed dit, maar toen het verwijderen voltooid was, stond het nog steeds op mijn laptop.
Dus elke keer als ik het spel wil spelen, vraagt hij als ik het wil verwijderen en als ik dit doe, staat hij er nog steeds op.
Voor alle duidelijkheid: Alle bestandjes zijn wel weg, dus die kan ik niet verwijderen.
Ook ligt het niet aan de cd-rom zelf, want ik heb laatst een nieuwe gekocht.
Een uitbreidingspakket installeren helpt ook niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes, Durk!
Doei! :)

PS: Dit gebeurt er als ik het spel verwijder:
probleem.jpg

Laatst bewerkt:
Vermoedelijk heb je de licentie geactiveerd op je andere machine. ( mijn idee )
Aangezien je maar een licentie hebt, zal die op je laptop niet geactiveerd kunnen worden en vermoedelijk de oorzaak zijn van je probleem.
Correct me if I'm wrong.

Tik eens in google sims verwijderen, daar staat genoeg

Vermoedelijk heb je de licentie geactiveerd op je andere machine. ( mijn idee )
Aangezien je maar een licentie hebt, zal die op je laptop niet geactiveerd kunnen worden en vermoedelijk de oorzaak zijn van je probleem.
Correct me if I'm wrong.
Helaas is dit niet het probleem, ik speelde het spel eerst afwisselend op 2 computers.

Tik eens in google sims verwijderen, daar staat genoeg
Alle berichten zijn zo ingewikkeld.
Ik ben op zoek naar een simpele uitleg.

Laatst bewerkt door een moderator:
hier: http://www.piriform.com/ccleaner
1. Download dat.
2. Verwijder het met dat programma.
3. Als dat niet werkt, Probeer dan: https://help.ea.com/nl/article/manually-uninstalling-the-sims-3
4. Het kan niet liggen aan de Serial key aangezien veel mensen Sims/Games gewoon downloaden voor eigen gebruik.
5. Thuiskopieën
Op dit moment laat de Nederlandse wet het toe dat iedereen 'thuiskopieën' mag maken van films, elektronische boeken en muziek. Daarom is het downloaden van deze bestanden ook niet illegaal. Het aanbieden ervan is dat wel.
Voor Games Mag Het Niet. Daarom raad ik je dit ook niet aan.
Groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan