Ik kan een mail niet verwijderen uit de outbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparresholm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
1
Ik gebruik Windows Mail van Vista. In mijn outbox zit een mail die wel verzonden is, maar die niet verplaatst is naar de box verzonden items. Als ik de mail wil verwijderen, krijg ik een melding 'er is een onbekende fout opgetreden'.

Doordat deze mail nog in de outbox hangt, kan ik geen berichten meer verzenden.
 
Hallo
, ik had een gelijkaardig probleem ( te veel foto's willen versturen ineens) . Nagevraagd aan de mail administrator op mijn werk. Deze zei :
" in bestand > 'off line werken' aanvinken > 'naar postvak uit' gaan > RMK en verwijderen
Alles weer OK .
 
Hallo
, ik had een gelijkaardig probleem ( te veel foto's willen versturen ineens) . Nagevraagd aan de mail administrator op mijn werk. Deze zei :
" in bestand > 'off line werken' aanvinken > 'naar postvak uit' gaan > RMK en verwijderen
Alles weer OK .

beste waar kan ik rmk vinden want ik zit met het zelfde probleem
dank bij voorbaat
 
Is dat niet dat knopje op je muis, net naast de linker muis knop? (LMK) :p
 
Ik gebruik Windows Mail van Vista. In mijn outbox zit een mail die wel verzonden is, maar die niet verplaatst is naar de box verzonden items. Als ik de mail wil verwijderen, krijg ik een melding 'er is een onbekende fout opgetreden'.

Doordat deze mail nog in de outbox hangt, kan ik geen berichten meer verzenden.

is dat probleem al opgelost en hoe
dank
 
verwijderen email

ik heb het probleem dat ik bij mijn postvak in.....de mail niet kan verwijderen ook niet met de rechter muis knop....hoe krijg ik die mail verwijderd???
gr tiny:evil:
 
op dit ogenblik is die bij mij ook nog steeds niet verwijdert weet ook nog niet hoe als jij onder tussen iets moest weten laat me dan het ook weten dank u;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan