Ik kan geen account meer toevoegen outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukefee

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
29
Outlook had problemen met een ander gekoppeld hotmail adres, ik kon van het 2e account wel mail ontvangen, maar bij het selecteren om met dat account te beantwoorden gooide hij de mail in de concepten map en werd de mail niet verstuurd. (paar maanden geleden nog wel met voorafgaande versie van outlook.com)

Ik heb het account verwijderd om het vervolgens opnieuw toe te voegen. Dat doet hij dus niet meer, en ik krijg niet gevonden wat ik fout doe.

Hier wat screenpints van de meldingen die ik krijg (persoonlijke gegevens even weg gehaald die staan er wel bij het aanmelden)

Schermafbeelding 2016-10-22 om 16.01.26.png

Schermafbeelding 2016-10-22 om 16.03.43.png

Schermafbeelding 2016-10-22 om 16.04.30.png

Schermafbeelding 2016-10-22 om 16.04.52.jpg

Bedankt!
 
Hallo Leukefee. Ik zie bij het laatste plaatje dit staan:

Vaak gaat het om een puntje . of streepje - wat verkeerd staat.

Bij jou staat er imap.mail.outlook.com hier in zit dus een puntje na imap

en even verder staat er smtp-mail.outlook.com en hier zit een streepje na smtp.

Volgens mij moeten dit allebei streepjes zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het even nagekeken en opnieuw geprobeerd en idd met beide een streepje (na tig keer proberen zie je het niet meer haha) maar krijg nog steeds de zelfde meldingen
 
Bij gebruikersnaam in het laatste plaatje staat @hotmail.om
 
@ edmoor ja had in mijn bericht al gezet dat ik voor de screenshots mijn persoonlijke gegevens even heb weggehaald deze staan er wel bij het inloggen natuurlijk haha.
 
Ik snap je links niet helemaal bij de ene kom ik idd op outlook.com en dus ook meteen in mijn mailaccount waar het over gaat, dus ook het zelfde probleem

en bij de ander link bij mijn account instellingen ook hier heb ik alle mogelijke geprobeerd.

Het stomme is dat ik het account op mijn iphone heb toegevoegd en dit gaat zonder problemen....
maar op de pc dus niet, krijg het niet gevonden.
als ik het account toevoeg zoal op het eerste scherm met email adres en wachtwoord zegt hij al dat het niet klopt.

Moet ik trouwens de imap instellingen hebben of de pop?
 
Laatst bewerkt:
@ edmoor ja had in mijn bericht al gezet dat ik voor de screenshots mijn persoonlijke gegevens even heb weggehaald deze staan er wel bij het inloggen natuurlijk haha.

Waar het mij even om ging is dat daar .om staat in plaats van .com
Maar dat zal per ongeluk zijn geweest ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan