Ik kan geen bestanden meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Geachte mensen ik heb per ongelijk iets verandert waardoor ik vele bestanden niet meer kan openen ik heb iets veranderd in regidit (stom) ik wilde de pijtjes uit mijn snelkoppelingen halen??
Ik heb toen bij HKEY_CLASSES_ROOT iets veranderd Ik ben naar de file INK gegaan en heb toen de gegevens van IsShortcut veranderd naar Inkfile maar toen veranderde alle pictogrammen en kon ik niets meer openen weet iemand hoe ik dit kan herstellen??

Fred...........

Kun je iets preciezer zijn in wat er waar is gewijzigd?
Hoe ik het uit jouw vraag haal:

In regedit:
Je bent naar HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile gegaan
Hier heb je de IsShortcut gewijzigd of verwijderd?

Werden daarna de pictogrammen meteen weg, of pas na herstart?

er zijn geen pictogrammen weg maar als ik nu nieuwe snelkoppelingen maakt dan is de extensie niet goed ik krijg dan iedere keer de keuze om naar het internet op zoek te gaan of een lijst te openen met de bijbehoorende programmá's

Kom je nog wel in regedit?

Als je dat kunt, kun je dan kijken of je nog een map HKEY_CLASSES_ROOT\.lnk (is .LNK maar dan in kleine letters) hebt?

Dan zou ik verwachten dat je i.p.v. de sleutel IsShortcut de hele map lnkfile hebt verwijderd.
Dit zou je dan moeten kunnen herstellen door te gaan naar de volgende website: klikkerdeklik
Hier kies je voor LNK (Shortcut) File Association Fix (Restores Default Shortcut Behavior)
Dit download een zip-bestand. In dit zip bestand zit een reg bestand. Als je deze weer uitvoert, zou alles weer moeten werken.

Hallo Troebedoer ik wil koj ontzettend bedanken voor jou hulp het is opgelost dank zij dat bestandje te fixen, hartelijk bedankt.

Groeten Fred..............................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan