Ik kan geen DVD's meer afspelen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deejay59

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
In mijn PC zit een ingebouwde CD-Rom/DVD -speler. Ik gebruik heb zeer weinig om DVD's af te spelen, maar onlangs wou ik toch een DVD bekijken op mijn PC. Nu blijkt dit niet meer te lukken. Ik kan nochtans nog altijd gewone CD-Roms afspelen.
Het gaat hier om een gewone DVD-speler, geen DVD-brander. Het gaat om een IDE DVD-ROM 16X. Ik heb even gekeken in mijn "apparaatbeheer" en daar staat dat mijn apparaat correct werkt.
Zou er iets verkeerd zijn met mijn instellingen of zou er iets verdwenen zijn uit mijn "system32"-map? Ik ben zeker niet van plan om een systeemherstel te doen, want het is waarschijnlijk een half jaar geleden dat ik nog een DVD heb afgespeeld, en een half jaar terug gaan in mijn systeemherstel, dat lijkt me nogal drastisch.

Alvast bedankt voor de hulp,

Geert.

Heb je wel software zoals Powerdvd of Windvd geinstalleerd staan?

Geplaatst door crash
Heb je wel software zoals Powerdvd of Windvd geinstalleerd staan?

Windvd kan ik niet vinden op mijn compie, maar Powerdvd wel. Moet er daar iets gebeuren aan de instellingen??

Bedankt, Crash, ik heb even in de map "Powerdvd" gebladerd, en daar even op de setup.exe geklikt.
Op een bepaald moment kon ik niet meer verder met installeren, omdat ik de CD-nummer niet had.
Maar, raar maar waar, nu kan ik terug DVD's afspelen.
Gek, nietwaar, maar mijn probleem is in elk geval opgelost.
Hartelijk dank !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan