Ik kan geen enkele sites openen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

x_Eline_x

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Berichten
2
Ik heb thuis telenet. Nu het probleem is dat ik sinds enkele dagen niet meer op een website kan gaan! Op msn kan ik gaan en ook kan ik een programma openen om muziek te downloaden MAAR websites openen gaat niet. Dus er is niets mis met mijn verbinding zelf, denk ik. Als ik dus een website wil openen krijg ik altijd dit bericht: "Forbidden, you were denied acces because: acces denied by access control list". Nu het rare is dat ik dit niet heb op de andere pc's in het huis die ook telenet hebben dus het ligt volledig aan die laptop. Waar denken jullie dat het probleem ligt? Ik heb niets verandert aan de instellingen van Norton, dus daar kan het denk ik niet liggen.
Alvast bedankt voor jullie reacties
 
Heb je je pc al goed gescand met AdAware/Search and Destroy en virusscanner?
 
Ik had hetzelfde probleem bij mij thuis, en er bleek naderhand (nadat ik een nieuwe router geïnstalleerd had) dat de modem, het stuk hardware van telenet zelf, kapot was.
U kunt altijd eens bellen naar telenet om uit te sluiten dat het een hardwareprobleeem is.
 
Ja ik heb al een virusscan gedaan en daar blijkt niets anders aan de hand te zijn.
Het kan zijn dat er iets is aan de hardware van telenet... maar hoe kan het dan dat ik WEL op msn kan + muziek kan downloaden? Ik zal voor de zekerheid morgen eens bellen naar de klantendienst van telenet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan