Ik kan geen Flash Player 9 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogeveense RAT

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Om Flash filmpjes op het internet te kunnen zien heb je sinds kort Flash Player 9 nodig. Zo gauw ik een site bezoek die Flash gebruikt, krijg ik een pop-up die vraagt of ik Flash Player 9 wil installeren. Dat doe ik, maar vervolgens loopt mijn PC helemaal vast en Flash is niet geinstalleerd. Is het daarom mogelijk om de setup van Flash Player 9 ergens te downloaden en deze dan zelf handmatig te installeren? ik kan hem nergens vinden, overal vind ik nog Flash Player 8, maar dat werkt dus niet meer :(. Alvast bedankt!

Op www.solveg.nl bij favorieten staat een flashplayer 9.......

Oke bedankt, ik heb de setup uitgevoerd, PC geherstart, maar ik kan helaas nog geen Flash filmpjes kijken. In mijn Configuratiescherm Programmalijst kan ik trouwens nergens Flash Player 9 vinden, wel Flash Player 8. Had ik deze misschien eerst moeten verwijderen?

Daar zat ik zelf ook al aan te denken, of misschien helemaal maar overstappen naar XP. Probleem is alleen dat als ik Windows opnieuw installeer niemand mij de garantie kan bieden dat Windows Media Player wel werkt, dat de webcam het wel doet, dat .NET Framework opeens wel prima werkt.

Overigens is het nu wel gelukt om Flash Player 9 te installeren. Nadat ik die setup had uitgevoerd, ben ik naar de map C:\Windows\System32\Macromed gegaan en daar stond nog een setup. Deze heb ik uitgevoerd en de PC geherstart en nu kan ik wel Flash filmpjes kijken.

Bedankt voor jullie hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan