ik kan geen geluid afspelen op mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bedoel eigenlijk wat anders.
Ik ben op zoek naar het antwoord op de vraag die Crash zojuist stelde. Het antwoord op die vraag zou je moeten kunnen vinden onder systeem. (zie plaatje) bij de bovenste rode pijl staat Compaq bij jou en bij de onderste rode pijl staat bij jou: ???

en dat ??? is nu precies waarnaar we op zoek zijn.

Misschien staat het ook wel op het frontje / deurtje van de PC en / of op de achterkant (zoals Crash schreef)
Dus simpelweg het typenummer
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 39
Wat voor type/model Compaq staat er op je kast? De drivers kun je dan van de HP/Compaq site downloaden.



D51S/P2.4/40/k/256 NL
HEWWLETT-PACKARD S/N CZB3161XWK
268900-999 KN9Z
 
Laatst bewerkt:
Ehh, haal die productkey maar even weg, da's (Windows) privé informatie.
 
Dat is je Windows key die je moet invoeren als je Windows opnieuw installeert.

Ik kom niet echt veel verder. Als ik bij Compaq / HP je serial invoer kom ik hier uit. Hebben we het idd. over een laptop?

Wát zei het configuratiescherm / systeem je? (Zoals bij mij op het plaatje te zien is)
 
Laatst bewerkt:
Dat is je Windows key die je moet invoeren als je Windows opnieuw installeert.

Ik kom niet echt veel verder. Als ik bij Compaq / HP je serial invoer kom ik hier uit. Hebben we het idd. over een laptop?

nee geen laptop
 
Kun je niet iets verzinnen om achter het model nummer te komen?
Aankoopbon, handleiding of nog een keer op de kast kijken (mogelijk voorzijde / bovenzijde)

Nogmaals het gaat dus om het model / type nummer:

het gekleurde gedeelte in het voorbeeld hieronder:

Acer Aspire 5110
 
Kun je niet iets verzinnen om achter het model nummer te komen?
Aankoopbon, handleiding of nog een keer op de kast kijken (mogelijk voorzijde / bovenzijde)

Nogmaals het gaat dus om het model / type nummer:

het gekleurde gedeelte in het voorbeeld hieronder:

Acer Aspire 5110

misschien dit?

windows xp professional 1-2cpu hpq
 
Dit gaat niet goed komen zo, nee helaas, zonder type(nummer) komen we er niet uit.

Wat staat bij systeem zoals bij mij Alternate staat................. en dán de regel daaronder?
 
Dit gaat niet goed komen zo, nee helaas, zonder type(nummer) komen we er niet uit.

Wat staat bij systeem zoals bij mij Alternate staat................. en dán de regel daaronder?

dit dan 268621-001

of 00045-434-298-895
 
Je kan hem bij wijze van spreken onder je monitor plaatsen? Dan is het waarschijnlijk he type wat ik aangaf met een link naar de HP/Compaq site.

Je hebt een D51S, waarbij de S dacht ik voor Small form factor staat.
 
Je kan hem bij wijze van spreken onder je monitor plaatsen? Dan is het waarschijnlijk he type wat ik aangaf met een link naar de HP/Compaq site.

Je hebt een D51S, waarbij de S dacht ik voor Small form factor staat.


kan wel.
 
Heb je de rest ook geïnstalleerd, zodat je geen vraagtekens meer hebt in apparaatbeheer?
 
@helpmy1, je weet nu ook hoe je het probleem op je tweede pc moet oplossen : simpel de drivers downloaden.................... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan