Ik kan geen graphic drivers installeren...Help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chikitazzz

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Hallo...:o

Ik heb mijn computer gekregen van een vriend en dat heeft hij zelf gebouwd...er zit geen graphic card in het moederbord...
en weekje gelden heb ik mijn windows opnieuw geinstalleerd samen met alle drivers behalve graphic drivers... nu zit ik met een probleem ik weet niet welke graphic drivers ik moet installeren kzet hier info over mijn comuter mss weet iemand een van jullie welke drivers ik moet installeren of wat ik moet doen...

Alvast bedankt voor jullie...hulpje

Vriendelijke groeten...Chikitazzz.

68104946qw6.png

36560581rj7.png

38635897br1.png

daar je vriend hem zelf gemaakt heeft kan je hem mijn inziens even bellen en hij zal je kunnen vertellen welk merk / type videokaart je hebt en dan is ut een kwestie van even de site hiervan opzoeken voor je driver !

daar je vriend hem zelf gemaakt heeft kan je hem mijn inziens even bellen en hij zal je kunnen vertellen welk merk / type videokaart je hebt en dan is ut een kwestie van even de site hiervan opzoeken voor je driver !
er zit geen graphic card in het moederbord...

Dus zal het een onboard videokaart zijn neem ik aan. en zo te zien werkt de audiocontroller ook niet goed? Als je rechts klikt op die videocontroller,
komt daar te staan 'stuurprogramma bij werken'. Probeer dat eens te doen?

Dus zal het een onboard videokaart zijn neem ik aan. en zo te zien werkt de audiocontroller ook niet goed? Als je rechts klikt op die videocontroller,
komt daar te staan 'stuurprogramma bij werken'. Probeer dat eens te doen?

het is mij al gelukt bedankt vo het hulp...:o:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan