Ik kan geen mails verzenden met OE, ophalen wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
De volgende fout doet zich voor bij het verzenden van een bericht.
Ophalen gaat nog wel. Alle ingestelde Hotmail-accounts (3 stuks) kunnen geen E-mail verzenden.
Wanadoo is binnen 2 sec. weg.
attachment.php

Bijlagen

• hotmail.jpg
    hotmail.jpg
    37,1 KB · Weergaven: 148
Gebruik je een proxy-server?

Groetjes,
Bennie

CAUSE
This behavior can occur if you have multiple Hotmail e-mail accounts that are assigned to a single e-mail identity in Outlook Express.

WORKAROUND
To work around this behavior, create one or more new e-mail identities and verify that only one Hotmail account exists for each e-mail identity

Het heeft altijd gewerkt. Maar ik ga het wel even proberen.

Heb je de laatste update van OE zeker binnengehaald?Mijn OE deed het na die update ook niet meer,verwijderd en toen werkte het weer.

Geplaatst door Rob73
Heb je de laatste update van OE zeker binnengehaald?Mijn OE deed het na die update ook niet meer,verwijderd en toen werkte het weer.
Oh, dat weet ik niet meer hoor. Daar let ik niet op.

Meestal doe ik dat wel, maar erg druk de laatste dagen. Meestal schrijf ik het wel op.

Maar daar heb ik nu niets aan :). Ik kan dus wel mails ophalen met Hotmail.

outlook express

Outlook eraf smijten en een versie lager installeren .Nadien niet updaten en probleem was opgelost hier.

"Outlook eraf smijten" zoals jij het formuleert is niet zo makkelijk. Met Windows XP zit dat er standaard bij net zoals IE 6.0.
Buitendat ga ik geen downgrade uitvoeren voor iets waar een oplossing voor te vinden is.

Nog meer mensen met dezelfde foutmelden (alleen met zenden en ontvangen lijkt het): http://www.computing.net/windows95/wwwboard/forum/7625.html

I think i have the solution for all the above problems.. at least it worked for me.
Go to the Hotmail account in Outlook Express.
Edit the account, go to the Server tab and change the server with the following:
http://oe.hotmail.com/secure/hmdata

It will work immediatly and download all your existing and new emails.
I found this suggestion in the Micrsoft KB.

schijnt te werken...

fix: *IE* Tools>Internet Options>Privacy>Edit [button]>add "Allow
| Cookies" for all these:
|
| hotmail.com
| msn.com
| msn.net
| passport.com
| passport.net

misschien werkt dit.

pe.

Status