Ik kan geen muziek op CD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik wil een cd branden voor de CDspeler in de auto. Ik had mp3 nummers uitgekozen. Ik heb die nummers
naar WMA geconverteerd. M'n nero 9 programma werkte niet meer. Het Windowsbrandprogramma wilde de boel op een
virtuele schijf branden. Ashampoo gedownload en geïnstalleerd. DVD +R in de brander. En dan krijg ik de waarschuwing dat ik
de bestanden niet op de schijf kan branden? Het zijn lege DVDtjes
Weet iemand wat ik fout doe?
Of kunnen audiofiles alleen maar op de "normale"CD rommetjes.

denk dat je dan de verkeerde functie in je brandprogramma hebt geselecteerd.
Als je de optie audiocd hebt gekozen zal dat niet werken met een dvd.

Als je autoradio mp3 ondersteund, kan je net zo goed een datacd maken met die mp3's erop.

Audio DVD's freubelen kan alleen met daarvoor geschikte programma's en ken ze niet gratis, maar kan die cd speler dan wel audio DVD's afspelen?

De autoCDspeler ondersteund geen mp3 en als ik zo lees dan zal ik eerst cdroms moeten kopen ipv de
muziek op DVD te branden. Toen ik de vraag op dit forum zette schoot het me te binnen dat die CDspeler natuurlijk
ook niet geschikt is voor DVD's.
Jammer, even een paar daagjes wachten en dan eindelijk weer goeie muziek in de auto.
Bedankt

@dorado, bedankt voor de info. Ik denk dat ik er wel iets aan heb. En de CDburnerXP wordt ook al in de info genoemd die ga ik die eerst maar eens downloaden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan