Ik kan geen post meer verzenden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Wat heb ik al geprobeerd om dit op te lossen?
Handmatig alles wat niet meer nodig was verwijderd. Documenten, programma's die niet meer gebruikt werden, en restanten van oude programma's en andere zooi etc. etc. Schijfopruiming, adware, tauscan, enz uitgevoerd, 4 register reinigers losgelaten en alles wat zij vonden weggegooid behalve als het ging om dubbele bestanden. Mail etc. doorgelopen en alles verwijderd.Hijackthis uitgevoerd en die was goed. Scijf gescand met kasperski die niets vond. Schijf gescand met panda online die 13 "virussen" vond. Deze bleken uiteindelijk test mails te zijn die ik ooit opgestuurd had naar mijzelf via de kasperski webside. Daarom snapte Panda dat waarschijnlijk niet en Kasperki wel. Twee Trojans die ik wel had verwijderd en na de scans niet meer aanwezig.En dus....... ik weet niets meer te doen.
Het moet ergens in de instellingen staan maar wat en waar.
Post ontvangen is geen probleem.
Post via outlook en/of Thunderbird ( laatste is als standaard ingesteld) naar mijzelf versturen kan wel en komt gewoon aan. maar ik kan geen post vetrsturen naar anderen. Doe ik dat wel dan krijg ik de volgende melding van Mozilla Thunderbird 0.5 en van MS Outlook 2000
http://home.hetnet.nl/~h.lankhoorn/index.html
Uitgaande server is mailhost.hetnet.nl en binnenkomende mail is pop.hetnet.nl
Wie durft er nog iets over te zeggen?
Doei, Dump.
Windows98

Laatst bewerkt:
Ik ben via een router verbonden met het internet samen met een andere computer. Emdat de providers i.v.m. het spambeleid wijzigingen hebben aangebracht t.a.v. de uitgaande server heb ik die moeten veranderen in mail.chello.nl
Heel eenvoudig dus maar je moet het maar weten. En dat mijn router daarmee te maken had dat wist ik dus niet. Hij doet het weer.
Doei, Dump.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan