Ik kan geen progamma's meer downloaden op mijn computer?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ais
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ais

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2013
Hallo, ik heb helaas volgens-mij iets verwijderd waarmee ik progamma's kan downloaden, want dat kan nu niet meer. Ik was bezig met mijn computer een klein beetje opschonen en had dus blijkbaar iets verkeerds verwijderd.
Als ik iets wil downloaden, komt er namelijk dit te staan: yo.png
Kan iemand mij misschien zo snel mogelijk helpen? Ik heb ook andere progamma's geprobeerd te downloaden, maar het ligt toch écht aan mijn computer zelf dus.

Heeft iemand trouwens misschien ook een tip om letterlijk ALLE progamma's die ik ooit heb geinstallerd of bestanden te verwijderen in 1 keer?

Laatst bewerkt:
Iemand heeft dus programma Solvei Hypercam naar jou toe opgestuurd en die beschadigd was installatie werkt niet en je die dan op die manier niet meer installeren kan, je moet als je dat nodig hebt ergens opnieuw downloaden of aanschaffen enz..

Alle programma's dat je ooit geïnstalleerd hebt kan je niet in 1 keer verwijderen ( behalve schijf formatteren ! en dat wil je toch niet ? ) :( zoiets moet je doen of met Revo Unistaller pro. of met een ander programma zoals bijv. Max Uninstaller, allebei zijn niet gratis :( en toch moet je een achter een de-installeren dat doen ..

Laatst bewerkt:
Hallo Royonix, dankjewel voor je reactie!
Maar, niemand heeft mij die progamma gestuurd.
Ik krijg gewoon bij alles dat ik van internet download, maakt niet uit welke site deze melding elke keer weer.
Het is gebeurd toen ik mijn computer wilde schoonmaken.. ik had heel veel progamma's verwijderd, en blijkbaar ook eentje die ik niet moest verwijderen en daardoor kan ik dus nu niks downloaden!

Begin eens met een systeemherstelpunt terugzetten.

Scan je pc ook eens op malware met bijv. Mbam.

Kan het zijn dat je een exe-bestand probeert te openen met adobe reader? Misschien dat je per ongeluk een standaardprogramma hebt ingesteld voor het openen van exe's?

Indien dat het geval is, kan deze link misschien helpen.

Laatst bewerkt:
Jup dat is het wolfergervdp, dankjewel.
Alleen die link die je me stuurde... die uitleg die ze geven is onduidelijk, heb je misschien een andere link? Ik zoek zelf ook verder ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan