Ik kan geen redirections kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

keano

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
177
Hey,

Ik kan niet naar een site gaan die bijvoorbeeld een andere basis heeft...ik weet niet hoe ik het moet uitleggen... bijvoorbeeld een .tk site, dat is eigenlijk een andere site maar ik kan wel de "echte" site bekijken maar niet als ik er heen ga via .tk zo heb ik dat bij vele andere sites.....weet iemand misschien wat er is?
Verder heb ik nog een probleem...sommige woorden in mijn browser worden als linkje weergegeven, en als ik erop sta met mijn muis zie ik linksonderin een redirection naar www.ntsearch.com :S:S:S ik snap er niks van want ik heb een paar dagen geleden nog mijn hijackthis log geplaatst bij een andere topic.... nog een probleem is dat ik sommige sites niet kan bekijken want dan komt er een error, zo ook bij helpmij ik moet dan op vorige klikken om de site te kunne bekijken (zie foto).....kan iemand mij aub helpen:( :(
 

Bijlagen

  • error internet.jpg
    error internet.jpg
    98,3 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Heb je dit allemaal gedaan ?

Geplaatst door Olav


Hallo Keano,
was een goed idee om je log hier neer te zetten, je zit onder de spyware.

Jouw vraag over wat SP.exe is.... dat is een keylogger die probeert passwoorden te capturen.
Die gaan we zo ook verwijderen.

Op de eerste plaats wil ik dat je ad-aware download.
Installeer hem en open hem. Klik rechts onderin op de regel "Check for updates now". Laat hem dan de update binnen halen en installeren.

Sluit hem daarna weer af. Die hebben we zometeen weer nodig.

Vink in Hijack This de bovenstaande items (zie quote) aan en sluit alle schermen behalve Hijack This zelf.
Klik dan op "Fix Checked".

Herstart dan in veilige modus en verwijder:
C:\Program Files\Internet Optimizer\ <-- hele map
C:\Program Files\ISTbar\ <-- hele map
C:\WINDOWS\wt\ <-- hele map
C:\sp.exe <-- bestand
C:\WINDOWS\nugnnbz.exe <-- bestand
C:\WINDOWS\jgone.dll <-- bestand

Nog steeds in veilige modus, start Ad-aware op en laat die runnen. Verwijder alles wat die vindt. Zeker Webhancer!

Start nu de PC op weer in normale modus. Je zal merken dat alles veel soepeler loopt nu.

Succes,
Olav

Scan nog eens met Ad-Aware (eerst updaten) en verwijder alles wat hij vindt.
 
ja ik heb alles gedaan veilige modus alles.....en kheb net 10 minuten geelden emt ad ware gescand,
Nadat dat ik alles gedaan ahd liep die wel stuk beter maar nu is ie weer raar:S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan