ik kan geen "removeable disk"vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

loosje#

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Ik heb net een nieuwe mp3 speler van marquant. Bij het installeren krijg ik niet(zoals in het boekje beschreven) removeable disk in beeld en kan ik dus ook geen music op mijn mp3er zetten.

wie kan mij zo snel mogelijk helpen:(

Laatst bewerkt:
Allereerst, waarom staat deze vraag in "hardware-->processor/koeling"?

Maar goed, even voor de duidelijkheid.
Welke windows gebruik je?
Is het een usb-stick?
Hoe moet je hem aansluiten?
Komt de schijf ook niet in mijn computer te staan?

heyhey
het is gewoon een xp en een usb KABEL, er staat in het boekje dat jede usb kabel moet aansluiten en dat lukt wel, hij herkent hem ook(er staat nieuwe hardware gevonden) te staan en ook niet bij deze computer

hopelijk is dit genoeg info:)

En wat gebeurt er als je hem dus aangesloten hebt en xp heeft hem herkent? Komt er dan te staan "hardware geinstalleert en kan gebruikt worden?

En als je hem aangesloten heb, en je hebt mijn computer geopent ff op f5 drukken (is vernieuwen), komt ie er dan ook niet te staan?

er staat "hardware veilig verwijderen"en met f5 doet ie et ook niet
:(

Welk type mp3-speler is het dus merk type enzovoort? Misschien kan ik wat vinden op i-net!

En als die aangesloten is, kun je dan wel met je rechtermuisknop op een mp3 kiezen voor kopieeren naar mp3-speler of schijf f ofzo (je eerste nieuwe letter van je hdd's enzo)?

Laatst bewerkt:
het is een marquant mmp3-16
hij speelt ook wma af... ook staat er dat je niet de FAT 32 formattering mag gebruiken.....meer info kan ik er niet egt over vinden

thanks dat je voor mii wilt zoeken:thumb:

Helaas kan ik er ook niets over vinden!:( ERg vreemd dat xp hem zelf niet herkent, terwijl de hardware wel wordt geinstalleert ( gezien de melding dat hardware te verwijderen is )! Misschien kun je de computer eens herstarten met de kabel in de usb, maar denk niet dat dat helpt...

Sorry, kan je niet verder helpen maar misschien iemand anders wel....

Ik lees niets over dat je meegeleverde software heb geinstaleerd,eerst software instaleren daarna pas de hardware.

kijk eens of je de toewijzing voor schijven niet te laag staat ingestelt bijvoorbeeld dat je ten hoogste tot e schijven kan hebben
ikzelf heb dit ook eens gehad, waarna ik dit op z heb gezet daarna was het probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan