ik kan geen torrentz bestanden downloaden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karelbest

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
mijn vraag is dus waarom kan ik geen torrentz bestanden downloaden, bij status staat er wel dat ie bezig is met downloaden maar er is dus 0 procent gedownload ?

Welk programma gebruik je hiervoor?

Poorten opengezet in de router?

Toestemming gegeven in je firewall?

Firewall staat goed, ik gebruik utorrent, met poorten heb ik niks gedaan

Genoeg Seeders in verhouding met het aantal Leechers?
Gebruik je een Router?

Een seeder is de uploader en de leecher is de afnemer/downloader.
Als er dus 1 uploader (seeder) is en er zijn 100 downloaders(leechers) dan kan je het wel schudden. Dit kan je zien achter het te downloaden bestand op de desbetreffende website!

0 seeds dus..er zijn dus geen uploaders en dan vraag ik jou als er geen uploaders zijn hoe wil jij het dan downloaden???

Die link mag je weghalen die is verboden!
Je moet gewoon naar het aantal seeders en leechers kijken. Wil je een beetje kunnen downloaden dan moeten er veel meer seeders dan leechers zijn. Dus meer uploaders dan downloaders.
Snappie het nu?

Probeer anders van andere (nederlandse) sites torrents te downloaden, voordeel van nederlandse trackers is dat je als je een film download er ook meestal ondertiteling bijzit. Registratie is meestal wel verplicht.

Zoals ik al zei...die link die jij hebt staan kan je weghalen want die is verboden. Graag even doen dan ook!
Logisch vervolg is dan ook dan ook dat wij jou hier geen links gaan geven naar andere torrentsites maar met Google kom je een heel eind!

Bericht heb ik weggehaald, maar ik heb helemaal nog niks kunnen downloaden, heeft iemand nog tips ofzo desnoods via een prive berichtje please ?

Als je utorrents gestart hebt, komt er in de onderste menubalk een driehoekje
Deze kan diverse kleuren hebben, als je hierop klik komt er een window "snelheidbepaling"
klik dan eens op "test of poort juist wordt doorgegeven"
Wat krijg je dan als respons

Bericht heb ik weggehaald, maar ik heb helemaal nog niks kunnen downloaden, heeft iemand nog tips ofzo desnoods via een prive berichtje please ?

Je hebt dus nu wel een torrent uitgezocht die seeders heeft? Want zonder seeders komt er niks binnen en met bijvoorbeeld maar 1 seeder gaat het heel langzaam.

En volg even het advies van denijs op in de post boven deze. Welke kleur heeft dat driehoekje?

driehoekje is rood, dat is het hem nou juist ik zie overal of 0 of 1 seeders ztaan

Dan is het gewoon aan bagger site!

Wat veruit het beste is en waar je je eens in moet verdiepen is het werken met nieuwsgroepen in combinatie met een payserver.

Laatst bewerkt:
driehoekje is rood, dat is het hem nou juist ik zie overal of 0 of 1 seeders ztaan

Rood betekend inderdaad dat je geen verbinding hebt. Google naar een andere site en zoek een torrent met seeders. Probeer het daar eens mee en vermeld of het driehoekje dan groen wordt.

Google levert genoeg resultaten voor goede sites en deze staan meestal bovenaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan