Ik kan iets niet verwijderen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

camaro30

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
136
Ik wilde graag een ander thema voor mn pc, dus op zoek gegaan naar een free download. Iets leuks gevonden, gedownload en toen kwam het op mn buroblad als zo'n wit vierkantje, tja daar kon ik niets mee, dus wilde ik 'm verwijderen. En dat lukt dus niet, er komt te staan dat het programma door een ander in gebruik is of door een programma.
Alles afgesloten, zelfs internetverbinding, lukte niet. Iemand kwam met de tip, in veilige modus, lukt ook niet.

Wie weet hoe ik dat ding moet verwijderen.
 
mischien lukt het met een registercleaner
groeten maikel
 
Ik heb Reg cleaner gedownload, die heeft wel dingen gevonden, maar dat witte ding wil nog niet van mijn bureaublad. Het is nog steeds in gebruik door een persoon of programma.....???
 
maar staat er dan alleen een wit ding op je buroblad of staat er ergens nog meer een map of zo? of via software?
mischien systeemherstel naar een datum van voor je dat witte ding erop zette.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij eigenschappen gekeken en misschien brengt het volgende meer duidelijkheid....

Grootte = 0 bytes
Grootte op schijf = 0 bytes


%SystemRoot%\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT
autoexec bestandsnaam

%SystemRoot%\SYSTEM32\CONFIG.NT
config bestandsnaam


Zou ik dit in safe mode via reg edit kunnen verwijderen? of gewoon via zoeken? Want het is niets als ik het goed heb omdat de grootte 0 is.
 
Probeer eerst eens voor een ander bureablad thema te kiezen en en dáárna dat ding te verwijderen.
 
Het ging om een compleet thema voor xp, zodat alles veranderd. Maar dat heeft ie niet gedaan, hij was heel snel gedownload en kwam als zo'n wit vakje op het bureaublad. Of snap ik nu niet wat je bedoelt :eek:
 
Als je dat thema gedwonwload hebt en vervolgens geinstalleerd moet je het gewoon via: configuratiescherm/software/ en in de lijst die je dan ziet dat 'ding'aan klinken en verwijderen. Zo hoor je altijd software te verwijderen. Mocht dat niet lukken opstarten in de veilge modus en in C/programm files de hele map weggooien.
 
How do I delete an "undeletable" file?

Thanks to MS-MVP Kelly Theriot for this tip.

Open a Command Prompt window and leave it open. Close all open programs. Click Start, Run and enter TASKMGR.EXE Go to the Processes tab and End Process on Explorer.exe. Leave Task Manager open. Go back to the Command Prompt window and change to the directory the AVI (or other undeletable file) is located in. At the command prompt type DEL <filename> where <filename> is the file you wish to delete. Go back to Task Manager, click File, New Task and enter EXPLORER.EXE to restart the GUI shell. Close Task Manager.




:eek: :eek: :eek:
En dan ben ik een echte muts, maar dit is een beetje abracadabra voor mij. En met die bootdiskette ook...:eek: :eek: :eek:
 
Frederik

Als je dat thema gedwonwload hebt en vervolgens geinstalleerd moet je het gewoon via: configuratiescherm/software/ en in de lijst die je dan ziet dat 'ding'aan klinken en verwijderen. Zo hoor je altijd software te verwijderen. Mocht dat niet lukken opstarten in de veilge modus en in C/programm files de hele map weggooien.

Er staat geen map van in program files en het staat ook niet is software omdat het niet is geinstalleerd. Normaal krijg je een icoontje of iets en dat klik je aan om te installeren maar dat was dus niet het geval...er kwam direct dit witte ding waar ik niets mee kan.
 
Bureaublad thema's kunnen overal op je computer staan. Als je weet hoe dat 'ding' heet, probeer dan eens met Start/Zoeken de naam van dat bestand te vinden in alle mappen/bestanden.
 
Ja een snelkoppeling zou je zo van het bureaublad moeten kunnen verwijderen. Maar het verwijst wel naar iets wat op je harde schijf staat. Zoek je computer eens door op vensflowers.exe (dat staat toch ergens geinstalleerd) en verwijder dat. Overigens krijg ik het ding niet geinstalleerd. Windows XP geeft bij mij aan dat het geen geldinge win32 toepassing is en prompt wordt de installatie afgebroken.
 
Ik heb ravensflowers.exe ingetypt bij zoeken, hij gaf dat ding aan op het bureau blad en die ik hierboven beschreef, die kon ie wel verwijderen, dat ding op het bureaublad dus niet.....:(
 
Dan vermoed ik dat het een corrupt (kapot) bestand is als het je ook niet lukt in de veilige modus, kun je beter een systeemherstel doen. Je systeem terugzetten naar de dag vóór je dat ding installeerde. Ben je m wel kwijt.
 
Zeker van ww.ezthemes gehaald? Zit altijd vol met spyware. Ben je al hier al geweest? Helpmij tegen spyware offensief Doe eerst wat er staat, mocht met Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan in dat topic een Hijack This Log, staat allemaal goed beschreven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan