Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[offtopic]
@jjw
Ik denk ook niet dat het de bedoeling is geweest om rottig over te komen.
Er is ook gezegd IEMAND, en niet Niemand [/offtopic]
Ikzelf heb hele goede ervaringen met systeemherstel. Als iemand vragen heeft over bepaalde programma's installeer ik die zelf ook. Vind ik mijn computer vervuild door al die dingen, zet ik gewoon een systeem terug
Jammer dat je er nare ervaringen mee hebt, want het is zo'n ideale functie.
Probleem opgelost??? Vertel dan graag even hoe? Ik denk dat anderen ondertussen ook wel nieuwschierig zijn geworden en je kunt er een ander mee helpen met hetzelfde probleem. (zie mijn handtekening )
ik zal ook niet zeggen dat ik het een slechte functie vind, maar ik heb er wel wat negatieve ervaringen gehad.. maar ik heb ook positieve ervaringen ermee gehad.. het is idd best een mooie functie..
Ok Nadat ik dat systeem herstel had gedaan stond er dat het systeem herstel mislukt was. Ik zie die dingen nogsteeds staan op mijn bureaublad dus ik selecteer ze en verwijder ze.. En tot mijn verbazing gaan ze naar de prullenbak.
Ik weet niet wat ik gedaan heb maarja. Het is opgelost :thumb:
And kids.. Never turn .txt in .exe