Ik kan ineens geen mail meer ontvangen via Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

majomabe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2013
Hoi,

Wie weet raad? Sinds gisteren werkt in Outlook de knop "Alle mappen verzenden/ontvangen" niet meer, evenals F9. Er komt geen enkele email binnen (ook niet als Outlook net opgestart is en hij automatisch mail zou moeten checken). Er is nergens te zien of hij bezig is, maar als ik een testmail verstuur dan is die wel ineens verzonden. Dit probleem heeft niets te maken met een nieuwe installatie of verandering van provider. Alles is hetzelfde gebleven en het heeft tot gisteren ook goed gewerkt. Ik werk met Outlook 2010 onder Windows 8.
Ik hoop dat iemand weet waar het probleem zit.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes,
Majomabe

Controleer eens of Outlook wel als standaardmailprogramma is ingesteld.

Scamn ook eens met Mbam Free op malware.

Hey Zoefff,

Dank je voor je reactie, maar dat lost het probleem niet op. Outlook staat als standaardmailprogramma ingesteld. Het heeft ook 5 maanden vlekkeloos gewerkt en ineens niet meer. En er is geen malware gevonden op mijn pc, dus dat kan het ook niet zijn. Als ik nu nog een of andere foutmelding zou krijgen, dan wist ik misschien waar het aan lag, maar dat krijg ik niet; hij doet gewoon niets.

Groetjes,
Majomabe

Hey Zoefff,

Of het toeval is of niet, weet ik niet, maar Windows 7 geeft altijd aan dat hij over x dagen de computer gaat updaten. De computer is dus vanmorgen geupdate en nu doet Outlook het weer zoals het hoort. In ieder geval bedankt voor je reacties.

Groetjes,
Majomabe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan