• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ik kan macro opnemen niet selecteren in excel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

pannienl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2009
Hallo,

Ik doe een cursus excel maar nu moet ik kiezen voor macro opnemen maar dit is grijs en kan ik dus niet selecteren weet iemand waar dit aan legt en wat ik er dan eventueel aan kan doen?
ik werk dus met excel 2003 en heb een leeg werkblad.

hoop dat iemand mij kan helpen
bedankt
joset

pannienl , welkom op het forum , wij kunnen niet zien wat er op U scherm staat . Ik kan enkel tonen wat je zou moeten zien als je een macro in excel 2003 wil opnemen

Bijlagen

• macro_op.jpg
    macro_op.jpg
    30,3 KB · Weergaven: 98
M.a.w., voeg eens een schermafdruk bij zodat men daaruit één en ander kan opwerpen als mogelijke suggesties.

prntscrn macro.JPG

hier is mijn screen print

ik denk zelf dat vba niet geinstaleerd is oid maar ik heb er geen verstand van
als dit zo is hoe krijg ik dat dan?
help pls

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 72411

hier is mijn screen print

ik denk zelf dat vba niet geinstaleerd is oid maar ik heb er geen verstand van
als dit zo is hoe krijg ik dat dan?
help pls

Doe een her install van je office of je excel , probeer op zijn minst als eens bij " help " daar de analyse en herstel uit te voeren of doe een volledige her install met alles erop en eraan .

ja heb ik geprobeerd maar het lukte niet
maar mijn man heeft nu op een andere pc even een apartgebeuren voor mij gemaakt dus bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan