Ik kan/mag niets meer in Helpmij!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Ik heb even ingelogd op de pc van mijn zoon maar zelf sta ik bij Helpmij geregistreerd als gkesler. Sinds een dag of 2 kan ik helemaal niets meer in Helpmij. Dit staat ook vermeld bij de sectie regels links onderaan de pagina. Ik kan geen vragen meer stellen, geen reakties geven op berichten en ook geen e-mailberichten binnen Helpmij verzenden. Mijn instellingen op mijn pc zijn ok dus ik vermoed dat iemand van Helpmij mij per abuis heeft " afgesloten" ? Welke moderator kan mij helpen of zorgen dat ik op mijn eigen pc weer alles kan en mag in Helpmij?
Graag hulp!!

gooi je temp internet map eens leeg en probeer eens in te loggen met cookies acceptatie ingeschakeld.

Ik kan gewoon inloggen en het systeem herkent me ook als zijnde ikzelf maar ik heb nergens toestemming voor. Het inloggen zelf is geen enkel probleem dus...

zal het doorgeven aan iemand die er misschien wat aan kan doen.

Bedankt, ik hoop dat het in orde komt! Nu kan ik alleen maar alles lezen in Helpmij en voor de rest niets. Het lijkt wel of ik iets heel ergs misdaan heb.....Dus mijn accountnaam=gkesler.
groeten Guido

Laatst bewerkt:
Kijk eens aan, wat een service!!! Alles werkt weer en gkesler is weer een gelukkig mens! Ik dacht al dat ik iets ernstigs misdaan had....Heel erg bedankt voor de snelle hulp!!!

met vriendelijke groet Guido

zo zie je maar helpmij helpt snel en kundig ;) veel fun op helpmij.

Ik heb dit ook op een andere website met infoboard.Als ik op mijn ouders hun computer bezoek heb ik nergens last van .Hoe kan ik datgene met die cookies vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan