Ik kan mijn e-mail niet binnen halen, wat gaat er niet goed?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miauw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik de firewall van Windows XP Pro zelf.

Nu wordt er weer om een naam en wachtwoord gevraagd die al ingevuld zijn.

Na OK de foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Re-Authentication Failure', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

en ook een tweede foutmelding, namelijk:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 1482 octets follow.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Die melding is nu weer verdwenen, het is nu alleen zoals de melding hieronder.

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 1482 octets follow.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Ik stop er even mee, want nu begint OE weer om mijn inlognaam en wachwoord te zeuren die al juist zijn ingevuld en na herhaaldelijk opnieuw invullen nog steeds niet pakt.

Zorg dat je minstens versie 1.97.7 hebt, deze is te oud die je nu hebt gebruikt. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Ik denk dat ik de afgelopen dagen een beetje last van blonderigheid had, misschien moet ik toch maar eens mijn haar laten knippen. :D

Het probleem was:

pop.zonnet.nl

en moest zijn:

pop3.zonnet.nl

Bedankt voor alle hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan