Ik kan mijn site niet publiceren !

Status
Niet open voor verdere reacties.

mouka

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
Ik zit al dagen te zoeken naar wat er aan de hand is dus ben ondertussen al vrij wanhopig. Hier komt het probleem. Ik heb de site overgenomen van iemand anders. Ik heb alle gegevens en codes gekregen (webhost is one.com)
Ik werk met webbuilder en heb ondertussen heel wat pagina's gemaakt maar ik slaag er niet in om ze gepubliceerd te krijgen. Niet via de ingebouwde publicatietool, niet met Filezilla. Ik krijg met de ingebouwde publicatietool steeds de foutcode 'Publiceren mislukt. Error12007 The servername could not be resolved.
Via Filezilla krijg ik het bericht dat het uploaden succesvol was maar ... mijn website blijkt niet veranderd te zijn in IE.
Voor alle duidelijkheid : de hostname, paswoord enz. worden correct ingevuld.
Ik gebruik passive mode enz.
Via de support van one.com krijg ik de bevestiging dat alle gegevens correct zijn.
Ze gaven me ook de tip om de site te veranderen via het ftp:// .... online, dan pagina via verkenner openen enz. en dan met knippen en plakken mijn pagina's zo online te zetten.
Nou, lukt me dus ook niet. Of tenminste hoe doe je dat ? Ik krijg geen html bestanden gekopieerd in de verkennersmap.
Het kan me ondertussen niet meer schelen hier een dom figuur te slaan (ben niet erg onderlegd op technisch vlak) want ik ben ondertussen tamelijk wanhopig en ik wil die site gewoon online krijgen.
Wie kan me de verlossende tip geven ?

Het is me uiteindelijk toch gelukt, met SmartFTP.
Weliswaar nog steeds niet met de publiceertool van WebBuilder (jammer) maar ik ben al blij dat ik de pagina's online krijg.
Toch bedankt lex.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan