IK kan mijn startpagina niet kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinnie001

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
9
Als ik internet open gaat hij altijd naar de pagina "abaut:blank" en als ik ze dan weer verander bij internet opties gaat hij de volgende keer weer naar die stomme pagina.

HELP AUB
 
Hoi,

Heb je de pc al een gescand op spyware. Het geval is volgens mij dat je pc vol staat met spyware. Hier kun je het downloaden. installeer prog > update prog > progje opnieuw opstarten en laten scannen alles wat die tegenkomt mag je verwijderen. Maak daarna met Hijack this een scanlog kan je Hier downloaden. Maak een log en zet die in deze topic expers zullen er dan naar kijken en helpen je er verder mee Hier vind je er meer informatie over. Als je dit gedaan hebt ben je van je probleem af :) s6 ermee:thumb:

Groetjes,
 
spyware nog altijd

Hey,

Ik heb al een scan gedaan met ad-aware en ik heb de brol ook verwijderd maar het is nog zo.
Die link naar "Hijack this" gaat nie.
Ik heb ook al een scan gedaan met AVG 6.0 VIRUS SCANNER en hij vindt 2 virussen maar hij kan ze niet verwijderen (naam:trojan horse downloader.rameh.A en trojan horse dropper.small.4.ag).

HELP, ik krijg nu ook altijd een venster met "spyware on your computer".
 
Die link van Hijack this werkt wel. Heb je pc al eens opgestart in veilige mods dan kan je virus verwijderen :)
 
Re: spyware nog altijd

Geplaatst door vinnie001
HELP, ik krijg nu ook altijd een venster met "spyware on your computer".

Is dat een windows popup die je krijgt?
die kan je dan uitzetten > configuratiescherm > systeembeheer > services > messenger opzoeken en uitschakelen s6 ermee :thumb:
 
hey,

Het virus zit bij c:\RESTORE........ maar zelfs op veilige modus kan het niet verwijdert worden want hij zegt dat het een bronbestand is.
 
De virussen in je /restore map krijg je alleen weg door je systeemherstel uit te schakelen en dan weer in te schakelen.

Nadeel is dat je dan al je systeemherstelpunten kwijt bent
 
Hoe moet ik dat dan doen dat systeemherstel uitschakelen en weer inschakelen.

Wat zij systeemherstelpunten.
 
Heb je ME of XP?

Herstelpunten kun je gebruiken om terug te gaan naar een situatie waar je pc goed liep (als je bijv iets installeerd en je pc gaat raar doen kun je met een herstelpunt terug naar een punt voordat je de software installeerde)
 
Bij deze computer > eigenschappen> systeemherstel > uitvinken :)
 
spyware nog altijd

Het wil er maar nie af e
als ik het eerste en het laatste aan zet bij bestandsysteem en da een virusscan doe dan is het efkes weg ma het komt weer terug.
Bij mij staat er geen uitvinken want ik heb ME
 
Ja mijn probleem is opgelost.
Ik heb ergens een programma gedownlaod dat het kan verwijderenof tegenhouden.
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan