Ik kan niet bij AppData

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saskya

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
28
Ik gebruik de nederlandstalige Vista op mijn laptop.

Eerst was het zoeken waar de in XP bekende map "documents and settings" was gebleven, door te zoeken in Google, hier en de instellingen in een van mijn programma's ben ik erachter dat dit nu c:\Users\Naam\Appdata heet.

Ok.

Maar ik zie die map dus niet. Rechtsgeklikt op de gebruikersnaam, alle vinkjes staan aan bij Beveiliging, ik zou dus volledige toegang moeten hebben. Dus niet...

Echter1: Wat ik wel vreemd vind, is het volgende. Ik heb mijn gebruikersnaam veranderd in het proces om mijn computers in mijn netwerkje met elkaar te kunnen laten praten (wat me gelukt is dankzij vragen van anderen in dit forum waarvoor dank!!)
Als ik kijk onder gebruikersaccounts ben ik wel Administrator, maar in het venster "Accounttype wijzigen" ben ik een standaardgebruiker en ik kan deze niet veranderen naar Administrator. Hm. Dit is het zowel het geval met Gebruikersaccountbeheer aan als uit (wat ik liever uit heb want aan is irritant).

Echter2: in de Verkenner staat daar nog mijn oude gebruikersnaam.

Kan een van deze twee Echters de oorzaak zijn en zoja, hoe zou ik ze beide kunnen oplossen?

Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Oh, net nog eens gekeken in de 'veel vista tips' sticky, en heb de tip over inloggen als Administrator gevonden! Maar dat heeft me niet mogen helpen met mijn probleem.

Wel weer iets iets nieuws geleerd :) Dat is het voordeel van problemen: van 1 probleem leer je vele nieuwe dingen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan