ik kan niet branden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertal

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Beste mensen,

Ik heb net mijn pc geformatteerd en nu kan ik niet meer branden.
in nero geeft ie iets aan met een image recorder ofzo, maar ik kan verder geens chijven branden. Ik heb al gekeken naar een driver ofzoiets maar ik kan niet echt de goeie vinden.

Kan iemand mij helpen??

Groeten Bertal

ik zou niet wten wat ik moet intsalleren? ik niks vinden

staat je brander wel in apparaat beheer?

klik rechtermuis knop op dezecomputer/eigenschappen/hardware/apparaatbeheer
Zoja, hoe is de status er van? Geleuitroepteken of iets dergelijks.
Als je er dubbel op klikt staat er dan dat het app. correct werkt?

Heb je de drivers voor je moederbord wel geinstalleerd?

alles werkt correct... Ik zal de motherboard drivers nog ff installeren;)

staat je brander wel in apparaat beheer?

klik rechtermuis knop op dezecomputer/eigenschappen/hardware/apparaatbeheer
Zoja, hoe is de status er van? Geleuitroepteken of iets dergelijks.
Als je er dubbel op klikt staat er dan dat het app. correct werkt?

Ik heb mijn laptop net opnieuw geinstalleerd en het enige programma wat er tot nu toe extra opstaat is nero 7. Nu heb ik net met nero een dvd gebrand, en hij zei ook 'completed succesfully', maar daarna zegt de computer dat de dvd leeg is.. Dus ik weet niet of ik iets moet installeren waardoor hij gaat werken? Ik heb ook in apparaatbeheer gekeken, daar staat wel iets bij 'Dvd-/cd-rom-stations', deze werkt correct. Maar er staat niks met brander erbij, ik weet niet of dat moet?

Alvast bedankt :)

Maar als het goed is moet hij hem wel herkennen in apparaat beheer. iets met DVDRW ofzo. Maar als dat correct werkt moet alles goed zijn... Doet de dvd het in een andere pc of dvdspeler wel?

Maar als het goed is moet hij hem wel herkennen in apparaat beheer. iets met DVDRW ofzo. Maar als dat correct werkt moet alles goed zijn... Doet de dvd het in een andere pc of dvdspeler wel?

Nee, daar ook niet. En ik heb ook geprobeerd om gewoon een cd met muziek te branden, maar dat werkte ook niet. Dus ik denk dat ik misschien nog iets moet installeren omdat er bij het formateren alles af is gegooid. Ik weet alleen niet wat......

Nee, daar ook niet. En ik heb ook geprobeerd om gewoon een cd met muziek te branden, maar dat werkte ook niet. Dus ik denk dat ik misschien nog iets moet installeren omdat er bij het formateren alles af is gegooid. Ik weet alleen niet wat......

Wat voor laptop heb je precies dan? Merk+type?
En zit de originele brander er nog in?

Wat voor laptop heb je precies dan? Merk+type?
En zit de originele brander er nog in?

Asus A6000
Model: A6B00U

Ja, de originele brander zit er nog in. De laptop is nog niet zo oud, iets meer dan een jaar..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan