Ik kan niet downloaden vanaf belastingdienst.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fransvn

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2010
Ik kan het aangifteprogramma 2009 niet downloaden vanaf belastingdienst.nl. Niet met de Internet Explorer 8 maar ook niet met Mozilla Firefox.
Ik heb alle beveiligingen uit gezet, geen resultaat.
Het downloaden komt niet verder dan 'wachten'. Dus niet het venster met uitvoeren of opslaan etc.
Ik heb een Acer Aspire 9305 met Windows Vista.
Overigens kon ik de afgelopen jaren de aangifteprogramma's wel downloaden.

Daarnaast kan ik software van andere sites momenteel WEL downloaden.
Bedankt voor de hulp.

dan ligt het gewoon aan de belasting site ,misschien even druk moment
probeer later opnieuw

Ik heb zowel gisteren als vandaag (woensdag) op verschillende tijdstippen een poging gedaan. Geen resultaat.

Bedankt voor het aanbod. Echter daarmee is het probleem voor mij niet opgelost.
Ik kan overigens geen enkel programma of brochure van de belastingdienst. nl downloaden.
Het aangifteprogramma 2009 heb ik via mijn oude Acer-laptop met Windows XP zonder probelemen gedownload.

Probleem is nog steeds niet opgelost.
Er blijken nog meer mensen te zijn die eenzelfde probleem hebben (zie forum Tweakers.net).

Kreeg gisteren een watchdog mail van de belastingdienst dat iedereen die illegale software op zijn pc heeft staan, de programma's van de belastingdienst niet kan downloaden.

Hoe bedoel je? De enige Watchdog die ik ken is 'n programma dat binnen bedrijven en zo voorkomt dat werknemers illegale software installeren.
De Belastingdienst kan toch jouw computer niet scannen op geïnstalleerde software?

Ik moet iets bekennen............... :o :cool:

Het was een geintje. Ik was benieuwd wie er hoe en wanneer op mijn (onzin) berichtje zou reageren. ;) :D

Haha, nou, daar ben ik dan schitterend ingevlogen! Ik vond 't al zo'n vreemd bericht.
Had ik nou maar niet gereageerd, want je hebt vast 'n aantal mensen de stuipen op 't lijf gejaagd :D

Ik was in de veronderstelling met een serieus forum van doen te hebben. Echter ik wordt hierin teleur gesteld.
Overigens: probleem bestaat nog steeds!!

Beste Goeroeboeroe.
Jij bent Mega Senior Verenigingslid. In mijn ogen dus iemand die knap verstand heeft van computerproblemen.
Vraag: kun jij mij helpen of ken jij iemand die ik kan benaderen?

Nee, behalve hier op 't forum vragen, maar dat heb je dus al gedaan. Ook geen oplossing op tweakersnet?
Ik kan je niet helpen om de simpele reden dat ik met Linux werk en m'n Windows-kennis inmiddels tot 'n minimum is weggezakt.
Verenigingslid betekent alleen dat ik contributie betaal, dat zegt niets over mijn kennis. En mega senior ook al niet, dat is gekoppeld aan het aantal berichten hier. Als ik elke dag het weerbericht hier neerzet, word ik ook mega senior. Mijn terrein is websites en dan nog niet eens alles, maar css en html.

@Fransvn : al overwogen om het downloaden nog eens te proberen?

Daarnaast kan ik software van andere sites momenteel WEL downloaden.
Bedankt voor de hulp.
Uit déze opmerking leid ik namelijk af dat er niets aan de hand is, anders dan mogelijk een tijdelijke storing bij de belastingdienst zelf.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan