Ik kan niet Kiezen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nintendo

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
138
Laatst bewerkt:
Je moet die :love: dingen weghalen, want daardoor kun je de link niet goed openen.;)
 
Ik gok even dat je de leeftijd hebt waarop je ouders niet blij met je zijn wanneer je de laatste van de 3 koopt. Over oom agent zullen we het dan nog maar niet hebben. Met een laser over straat lopen is ook op t randje. Best leuk hoor maar realiseer je wel dat er kan gebeuren als je iemand per ongeluk in zn oog schijnt.

De R4 lijkt mij dus de beste keuze...:)
 
ik ben eerder bang dat hij iemand in het oog schiet dan schijnt....

overigens heb ik zelf een MK23 BB Pistol :p

tja de R4 lijkt me de beste keuze, daar kun je meer mee.

of je neemt een bijbaantje en neemt ze alledrie...
 
ik ben 11 jaar en ik ben heust niet zo dom om in iemands ogen te schieten en schijnen!:eek::cool:
 
Het maakt de indruk dat er een laserlampje in zit, die zijn niet ongevaarlijk...
 
dat weet ik maar die kan ik er ook afhalen want dat vind ik tog mooier en desnoods berg ik hem gewoon op!
 
Ligt eraan wat je wilt doen, als ik jou was zou ik een R4 pakken of doorsparen voor iets beters. Als je zegt van, tja.. ik wil even lol hebben en dan is 't wel goed koop je die andere stuff!

It's all about you!
 
...

je beseft toch wel dat die r4 die jij laat zien voor de dsi is he?
 
hmmmmals je een dsi hebt, zou ik de r4 halen. maarjah, aangezien je op banditi zit, en zo'n wannabe stoere gangster bent(of misschien ben je dat wel egt, ik weet het niet), dan zou ik voor de mes gaan...nadeel is, het is een beetje klein, maar aangezien jij 11 bent, en jou moeder zou het denk ik ook niet chill vinden. en over die pistooltje, haal een bibigun(highly illegal) of zo'n cheap ding bij de action, en een lasertje en zaklamp, en plak je het op die action pistooltje...komt tog op dezelfde prijs neer. of haal een supersoaker, daar heb je nog meer aan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan