Ik kan niet mailen met windowsmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helenaborg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Ik werk met vista en windowsmail en Ik kan niet meer mailen en ik weet niet waarom.
Ik heb bij extra gekeken accounts, eigenschappen, servers. De uitgaande server staat netjes vermeld en ook mijn gebruikersnaam staat keurig vermeld.
Wat kan er mis zijn. Ik heb in ieder geval niets bewust veranderd. Ik heb ook gebeld met kpn en zij zeggen dat alles goed staat.
Ik weet nu niet meer wat ik nog kan doen. Ik kan wel mail ontvangen en op een andere laptop kan ik wel mailtjes versturen.

HELP.
Groetjes,
Helena.:

Tip

Misschien een wat late reactie maar in verband met een vergelijkbaar probleem bij een van mijn buren heb ik een geweldige tip voor je.
Gebruik dit kleine programmaatje, het werkt geweldig en als het goed is ben je gelijk van je problemen af.
http://www.oehelp.com/WMUtil/Default.aspx

Waarschijnlijk blijven er bij jou ook spookbestanden achter in de database van Windos Mail.
Heel veel mensen hebben daar problemen mee, kijk maar eens op de forum sites.
Er worden op die sites heel veel oplossingen aangedragen maar bijna niets werkt, echter bij dit heel simpele programma was alles in een keer goed.
Ik heb de Engelstalige gebruiksaanwijzing even vertaald en zal ik als bijlage aanhangen.

Groeten en succes. Rob

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik kan weer mailen.

:thumb:

Ik ben weken aan het tobben geweest en heb in die tijd niet kunnen mailen.
Van kpn heb ik alleen een nieuw wachtwoord gehad en voor de rest niets.
Ontzettend bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK KAN EINDELIJK WEER MAILEN. HEEL ERG BEDANKT VOOR JE HULP:love::love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan