ik kan niet meer in de map program files

• Onderwerp starter Onderwerp starter trix
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

trix

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Ik zou heel graag hulp willen bij het volgende probleem.
Als ik ga van start--->deze computer--->C-schijf--->
program files dan opent de map niet maar geeft aan wat ik wil zoeken, bij andere mappen is dat ook het geval. Aan welke instellingen ligt dat?en vooral hoe moet ik dat veranderen
groet trix

Deze regtweak zou de oplossing moeten zijn. Reg-bestand downloaden en opslaan op je bureaublad, erop rechtsklikken en met 'ja' antwoorden als gevraagd wordt of de inhoud in je register geïmporteerd moet worden.:)

Laatst bewerkt:
Open de bijlage en daarin vind je een reg-bestand.
Dubbelklik erop en wanneer de computer vraagt of hij de inhoud van het bestand aan het register mag toevoegen. Klik je op "ja".

Hopen dat het werkt.:)

James:)

Bijlagen

Jee, wat typ ik traag:)

Mijn bijlage is trouwens niet hetzelfde als de bijlage van Ikself.

James:)

bedankt voor het meedenken, maar voordat ik iets installeer zou ik graag willen weten waarom ik nu iets moet installeren. Ik kon voorheen toch altijd via deze weg in mijn program files kijken? of ben ik nu van het padje
trix

Geplaatst door trix
bedankt voor het meedenken, maar voordat ik iets installeer zou ik graag willen weten waarom ik nu iets moet installeren. Ik kon voorheen toch altijd via deze weg in mijn program files kijken? of ben ik nu van het padje
trix

Je moet een registeraanpassing uitvoeren omdat er een key in je register niet goed meer staat ingesteld. De oorzaak hiervan kan o.a. zijn dat je de eigenschappen van één of meer mappen hebt aangepast. Hierbij is iets niet goed gegaan. Deze 'fout' staat nu dus ook in je register.

Voordat je wijzigingen in je systeem doorvoert is het altijd verstandig vooraf een herstelpunt aan te maken en/of een backup van je register te maken. Dit doe je zo: start/uitvoeren-> intikken: regedit ENTER. Ga in het linkerscherm helemaal naar boven en klik één keer op 'Deze computer'. Via bestand/exporteren kun je een locatie kiezen waar je de backup wilt neerzetten. Bedenk een naam en kies voor Opslaan. Door op je backup te dubbelklikken kun je de 'oude' registersettings weer terugzetten.:)

probleem opgelost

Allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken en vooral voor het beantwoorden van de vraag. Ik kan weer in mijn program files!
Wat is dit toch een geweldig forum
:thumb:
groet trix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan