Ik kan niet meer inloggen in windows,..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielle88

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Berichten
6
Hallo allemaal,

Ik kan niet meer inloggen in windows, omdat mijn touchpad niet meer werkt. Gezien ik daarvoor flink heb zitten prutsen ligt het denk ik aan een virus..

Ik had frostwire geinstalleerd en wat dingen gedownload waaronder waarschijnlijk ook een virus. Ik kwam vervolgens via google telkens terecht op een of andere gomeo-site als ik een link selecteerde. Vervolgens na wat zoeken via andere wegen werd mij aangeraden om mijn internet geschiedenis te wissen en opnieuw op te starten.

Ik heb mijn laptop nog geen week dus het kon ook wellicht aan mijn wijzigingen liggen, dus ik heb ze allemaal ongedaan gemaakt.

Vervolgens start ik mijn laptop opnieuw op, and behold mijn touchpad doet het niet meer. Op internet opgezocht wat ik kon doen, dus mijn herstel-dvd opgestart maar die doet het prima.. en dan kom ik toch weer uit op het stukje waar ik het inlogicoontje moet selecteren terwijl mijn touchpad het niet doet.

Ik heb geen idee wat ik moet/kan doen. Ik wil graag mijn laptop formatteren, maar hoe moet dit en kan ik dan gewoon weer verder vanaf mijn herstel-dvd?
 
welk merk laptop is het? meestal kom je in de recovery door f10 een paar keer in te drukken.
 
een asus K52F en wanneer moet ik daar dan op drukken? tijdens het opstarten of als het scherm al klaar is om in te loggen?
 
inloggen lukte nu ineens wel na gezichtsherkenning, maar inmiddels in windows zelf blijkt ook mijn toetsenbord het niet te doen
 
Dan krijg ik een venster opstartopties bewerken,
[/noexecutin=optin
]

na enter, start windows verder op maar toetsenbord/touchpad werken nog niet.
 
Je kan nog met TAB en Shift-Tab werken. Kun je nergens een muisje lenen?
 
Het werkte allemaal echt niet meer. Tab enzo werken dus ook echt niet. Ik heb m'n laptop omgeruild
 
ok jammer dat niet gelukt is. welke laptop heb je nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan