Ik kan niet meer klikken met mijn muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magic Roberto

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2007
Berichten
3
Hello,

sinds enkele weken kan ik met mijn muis niet meer klikken waar ik wil. Zo bijvoorbeeld in limewire. Ik kan er nog wel naartoe navigeren, en ook het aan te klikken item licht op, maar ik kan het niet selecteren.
Verder heb ik soms ook problemen om over te schakelen naar een ander beeld/programma.
Problemen zijn er ook met drag and drop van files in een map. Ik kan de files wel vastnemen en er verschijnt ook een "+" maar als ik dan los laat gebeurt er niets.
Wel kan ik kopieren met ctrl c ctrl v

Dit is ook zo in veilige modus. Verder heb ik spybot, AVG, Avast, allemaal laten scannen. zonder resultaat, alles lijkt in orde te zijn.

Het gaat om een optische muis, USB op mijn laptop. Het heeft hier niets mee te maken denk ik want ook via het padje op mijn laptop heb ik dezelfde problemen.

Verder heb ik de processen die lopen nagekeken, maar alles lijkt mij hier in orde. Hoewel ik wel SVChost.exe kan afsluiten zonder waarschuwing, dit vind ik wel verdacht.

Bij iemand bekend?

Help me aub

mvg

Rob
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Al andere muis geprobeerd ?

Svchost is normaal niet te verwijderen zonder ellende !

Greetz,

Harry.
 
Misschien een driver-probleem met het touchpad van je laptop. Ik zou eens zoekn naar updates voor dat touchpad, en eventueel de drivers eens desinstalleren en opnieuw installeren

Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan