Ik kan niet meer verzenden en ontvangen in microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Wie oo wie kan mijn helpen?

ik krijg steeds de onderstaande melding als ik een mailtje wil versturen, en ontvangen gaat ook niet meer.

C:\Documents and settings\carina\local settings\applications\Data\microsoft\oulook\outlook.pst

wie heeft er een oplossing?

gr carina

Om welke melding gaat het? Je geeft namelijk alleen een link aan van een bestand op jouw computer.
Lijkt mij dat daar meer bij meer staan.

op de eerste plaats dank voor je reactie,

er staat om precies te zijn :

C:\documents and settings\carina\local settings\applications\data\microsoft\outlook\outlook.pst

is dat wat je bedoelt?

hoor heel graag van je
gr carina

Carina, de tekst die je plaatst is geen MELDING / boodschap, maar een 'path'.
WAT MELDT Windows voor probleem / boodschap?

Windows / Office zal vast wel iets vermelden als:

Outlook KAN.... GEEN...... of
Outlook.pst kan niet worden geopend of

verzin maar wat. Het gaat dus om de BOODSCHAP die je ziet.

Laatst bewerkt:
Naar mijn idee moet er toch echt meer bij staan dan allen die link.
Maak er eens een screenshot van en plaats die eens in het topic...

Ik ben naar de aangegeven link gegaan http://office.microsoft.com/nl-nl/ou...896251043.aspx

uiteindelijk na doorklikken ben ik op map 1043 uitgekomen maar weet nu niet meer hoe verder (hoe kan ik het pstbestand nu scannen?) zal er even bij vertellen dat ik helemaal geen vertsand van computers heb maar volgens mij begrepen jullie dit al.

gr carina

Carina1,
ondanks de mogelijk goede tip van Crash zie je één ding over het hoofd. Wij weten nog steeds niet WÁT de foutmelding is. Het zou kúnnen dat de oplossing van Crash op jouw probleem toegepast kan worden én tevens de oplossing biedt, maar zonder te weten wát het probleem is, wordt het lastig om oplossingen aan te dragen. Daarom nogmaals, hoe luidt de foutmelding?

Open het programma SCANPST en zoek het bestand op in de eerder aangegeven pad. Inderdaad zoals gast0225 aangeeft, graag de melding die bij het aangegeven pad gegeven wordt.

Outlook verzenden/ontvangen

Heeft het wel (ooit) gewerkt? Misschien is het een oplossing om in systeemherstel een eerder herstelpunt te kiezen. Werkt dat ook niet? Dan zou ik de software verwijderen en opnieuw installeren. Vooraf zou ik dan wel de instellingen en e-mailadressen opgeslaan!

Waldorf

opgelost

Dank je wel voor alle tips en het meedenken.

Hij doet het weer.

ik heb alles eraf gehaald en opnieuw office geinstalleerd.

gr Carina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan