Ik kan niet Minecraft cracked op mijn pc spelen, hoe kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brady

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2012
Ik speel al een tijdje minecraft cracked op een andere pc van me, maar die is zowat gecrasht daarom wilde ik het op mijn andere pc spelen. Ik had minecraft 1.2.5. gedownload, maar als ik hem wilde openen stond er: Kan dit bestand niet openen. En dan nog iets met archief.. Hoe kan ik zorgen dat ik toch op die pc kan spelen?

ten eerste, met warez helpen we je niet, ten tweede... doe eens niet zo ongeduldig.

iK WAS VERGETen reacties in de eerste posting te zetten, en sowieso ga niet lopen moeilijk doen over cracked.

en sowieso ga niet lopen moeilijk doen over cracked.

@Brady: Welkom op Helpmij..

Ik heb een paar opmerkingen naar je. Zowel in deze vraag van je als in de andere plaats je na een kwartier al een opmerking van "reacties?? ". Houd er rekening mee dat dit een vrijwilligers forum is en dat je niet altijd direct reacties krijgt. Geduld dus!
Dan je opmerking in bovenstaande quote richting Example5: Daar kan ik kort over zijn. Het is niet de toonaard die wij hier willen zien!! Laat dat duidelijk zijn!

Wat betreft de regel over hulp met een niet legale versie: Helpen mag, mits er geen links gegeven worden. Het is aan members zelf de keuze of men iemand wil helpen die een niet legale versie heeft.

Frank Wannet
Supermoderator Helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af waarom je cracked speelt. Als je een game leuk vindt, vind ik dat je dat bedrijf moet steunen door het spel ook echt te kopen. En hoeveel is €20,- voor een spel met oneindige mogelijkheden??
Als je het koopt heb je een aantal voordelen:

1, veel extra's (meer servers, skins, uitbreidingsmogelijkheden (bijv. tekkit & spout)
2, het is legaal. (heel belangrijk)
3, je hebt geen gezeik met software die het niet doet.

En dat voor twintig euro :)

Matthijsvroom, sommige hebben er het geld gewoon niet voor, of mogen het niet kopen (zoals ik :().
Brady, zoals frank zij, ik mag geen links geven.
Maar wel tips, dus zoek op google free minecraft crackit download ofzoiets, er zijn duizende downloadlinks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan