ik kan niet uploaden spybot S&D

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Wanneer ik de pc wil scannen, upload ik eerst voor nieuwe spyware definities. Maar er is nooit geen update, zegt ie. Er is al sinds 2004 niet meer geupdated.
Ik heb spybot S&D1.2 en zie net dat die verouderd is. Kan ik gewoon de 1.4 versie over de 1.2 versie downloaden? En kan ik dan wel updaten??

Het kan nooit kwaad om eerst oude versies van software te verwijderen voor je een nieuwe versie installeerd. Laat CCleaner na het verwijderen je register opschonen om zeker te zijn dat er zich geen "conflicten" voordoen. Tabblad "problemen" en daar de aanwijzingen volgen.

Ik vind het doodeng om een programma te gebruiken dat iets verwijdert uit mijn register. Ben altijd bang dat ik iets verkeerds verwijder. Is er een duidelijke gebruiksaanwijzing voor |CCleaner?

Je kunt het advies gerust opvolgen, dit kan geen kwaad.:) Er komt een venstertje als je de fouten wil herstellen, met de vraag of je een backup wil maken, kies daar voor Ja en laat de fouten repareren.

Open CCleaner in de linker gedeelte ga je naar problemen, dan kies je beetje rechts voor scannen op fouten. Als dat klaar is kies je rechts voor fouten herstellen, dan krijg je de vraag voor de backup, dat doe je en je slaat het bestand op zoals jij het wil noemen.(zorg er wel voor dat .reg erachter blijft staan.) daarna krijg je een ander venster en kun je voor herstellen kiezen.

Laatst bewerkt:
ok, doe ik. Kan op dit moment niet CCleaner openen. Probeer het later weer.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan