ik kan niets typen met mijn toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoefzoey

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2011
Ik weet niet wat ik gedaan heb. Ik heb per ongeluk ergens op gedrukt toen ik een scherm kreeg over het langer ingedukt houden van een toets en nu reageert mijn toetsenbord niet meer. Als ik nu een toets indruk gaat het venster dat openstaat knipperen en verder niks.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik weet weinig van computers (alleen de basis dingen zeg maar) en ben al blij dat ik het schermtoetsenbord heb gevonden.

Alvast bedankt voor de hulp

Wat is er te zien in dat venster. Een boodschap ofzo? Het lijkt op iets van een virus.

Kun je trouwens met je muis op de startknop klikken? Anders blijft je alt-toets hangen. Heb ik zelf ook eens gehad. Al geprobeerd je pc opnieuw op te starten?

Wat is er te zien in dat venster. Een boodschap ofzo? Het lijkt op iets van een virus.

Kun je trouwens met je muis op de startknop klikken? Anders blijft je alt-toets hangen. Heb ik zelf ook eens gehad. Al geprobeerd je pc opnieuw op te starten?

Haha. Bij vreemde reacties op het toetsenbord is ook vaak mijn eerste reactie 'Toetsenbord van ongeveer 20cm laten vallen of nieuwe batterijen kopen'. Werkt heel vaak.

Ja, dat kan ook, maar.... Als je toetsenbord het weer doet na reboot is dat toch wel zonde! :p:d

Laatst bewerkt door een moderator:
Opnieuw opstarten is inderdaad een eerste poging.
Maar door het laten vallen van het toetsenbord van (kleine!) hoogte gaat die niet kapot. Wel springen vastzittende toetsen vaak los.

Laatst bewerkt door een moderator:
Opnieuw opstarten heb ik gedaan en dat helpt niet. Alles werkt zoals het hoort behalve het toetsenbord. En het toetsenbord doet het gewoon. Op onze computer staan 2 accounts. Bij 1 werkt het toetsenbord wel gewoon. Mijn probleem zit dus in 1 account.

Wat betreft het venster. Het is niet zo dat er een nieuwe venster verschijnt. Als ik bv mijn documenten open heb staan en ik druk op enter om een document te openen, dan gaat de (blauwe)rand 1x knipperen.

lijkt erop dat een ander venster verhindert dat het toetsenbord wordt gebruikt.

Heb je al ergens gekeken in je configuratie van je toetsenbord gekeken. Want daar zie je wat het toetsenbord wel en niet mag.

Ik weet hoe ik bij de configuratie kan komen. Maar waar kan ik daar dan vinden wat het toetsenbord wel en niet mag?

Er is nog geen verandering, dus kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik begin langzaam gek te worden van het werken met het schermtoetsenbord.

Heb je al een ander toetsenbordt geprobeerd.. Of deze ff loskoppelen en dan weer aankoppelen.

Dat heb ik gedaan, maar er is niks verandert. Het is raar dat het toetsenbord het wel doet bij het andere account.

heb speciaal voor dit akkefietje een account aangemaakt op de site,
ik kreeg er ook opeens mee te maken nadat ik de shiftknop (rechts) te lang had ingehouden, zonder er melding van te krijgen.
had herstart en bleef het doen, ook kwam er een irritant geluidje bij.
ik zag dat bij de icoontjes op de menubalk eentje stond van filtertoetsen.
hierop geklikt en filtertoetsen simpelweg uitgezet ( wie gebruikt dat nu?! )
andere manier om er te komen is :
1. klik start
2. type in filtertoetsen
3. klik op herhaalde toetsaanslagen met behulp van filtertoetsen negeren
4. filtertoetsen inschakelen uitvinken!

veel geluk!

PS. voor degene die niet weten hoe ze moeten typen als hun toetsenbord niet werkt:
1. start klikken
2. klik alle programma's
3. klik Bureaubladaccessoires
4. klik toegankelijkheid
5. klik schermtoetsenbord!

heb dit ondervonden op een WIN7 laptop, weet niet hoe het werkt voor anderen, maar zal niet veel verschillen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan