Ik kan Office 2007 niet verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guzzler

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Ik had Office 2007 op mijn computer geïnstalleerd, maar achteraf bleek dit voor mij niet zo'n succes. Nu wil ik Office 2007 verwijderen maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
Er zijn geen beschikbare producten aangetroffen voor installatie. Neem contact op met uw systeembeheerder.
Ik heb Office 2007 onder Windows Vista geïnstalleerd.
Wie kan me helpen?

Laatst bewerkt:
Opnieuw installeren en met een daarvoor bedoeld programma verwijderen.

Ik had Office 2007 op mijn computer geïnstalleerd, maar achteraf bleek dit voor mij niet zo'n succes. Nu wil ik Office 2007 verwijderen maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
Er zijn geen beschikbare producten aangetroffen voor installatie. Neem contact op met uw systeembeheerder.
Ik heb Office 2007 onder Windows Viasta geïnstalleerd.
Wie kan me helpen?

START> configuratiescherm >software> en daar Office 2007 verwijderen ;)

Bedankt voor jullie reacties!:)
Toen ik de laatste link van Pasja probeerde leek het goed te gaan. Maar omdat ik Office 2003 alweer heb geïnstalleerd staat het bestand ".imi" de Microsoft Office 2007 niet meer in de map "Installer" :(
Robertyerseke, zo had ik het al geprobeerd maar daar krijg ik juist die foutmelding.
ik zal het idee van RHPJS een gaan proberen.

Tuurlijk mag je leren, maar als je de vraag van TS goed zou hebben gelezen, dan had je al "aan kunnen voelen", dat dát juist de manier was waarop hij het probeerde en waarbij juist de foutmelding verscheen.

Tuurlijk mag je leren, maar als je de vraag van TS goed zou hebben gelezen, dan had je al "aan kunnen voelen", dat dát juist de manier was waarop hij het probeerde en waarbij juist de foutmelding verscheen.

Ja, maar er bestaat een vriendelijkere manier om dat te zeggen :D
Dankjewel voor de uitbrander, ikga weerwel helpe bij de EXCEL afdeling :p

Help mij svp even, wat is / was niet vriendelijk? Ik houd van duidelijkheid en een rechtsreekse benadering, ik zie dus even niet wat "onvriendelijk" is?

Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie, maar ik heb het op het moment even druk, dus heb het nog niet geprobeert.
Ik zal het laten weten als het gelukt is.

Het is me nogsteeds niet gelukt, als ik de setup opstart, dan reageert de setup niet meer.
Zou het helpen als ik misschien eerst Office 2003 deinstalleer en dan Office 2007 probeer te deinstalleren?

Ik heb nu Microsoft Office 2003 verwijderd, maar ik kan Office 2007 nogsteeds niet verwijderen.:confused:
Ik krijg maar steeds de melding dat de Setup niet meer reageert.

Probeer eens in veilige modus.

Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd in de veilige modus, daar leek het te gaan lukken, alleen was ik te vroeg met juichen. Ik kreeg weer en foutmelding.:confused:
Ik zal de foutmelding vanmiddag/vanavond hier even neerzetten (ben nu niet thuis).
Edit: Toevoegen is een paar dagen later geworden, heb het een beetje druk laatste tijd.
2lxgfh5.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb nu via een andere Office 2007 geprobeerd om Office 2007 weer volledig te installeren, ik kan de hele installatie aanpassen, maar als hij bezig is met installeren dan krijg ik de foutmelding dat er in de installatie is fout is gegaan, ik snap er niks van:(, iemand enig idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan