Ik kan realtek AC97 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Realtek

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem ik had een Packardbell computer gekocht 1.5 jaar terug maar toen had ik WindowsXP opnieuws geinstalleerd (Proffesional servicepack 2) dus ik had alles geinstalleerd maar ik kon mijn geluidskaart (Realtek AC97) niet installeren. ik heb de drivers van het inet gedownload maar hij start telkens opnieuw op als je de driver wilt instaleren. En dan als hij weer opgestart is krijg je een melding dat er een fout zit in exe bestand van realtek (ligt aan hun) maar hoe kan ik de stuurprogramma's installeren als er een fout in hun bestand zit?? iemand misschien een oplossing??

Gr.

Staan de drivers niet op de driver cd die bij de computer is geleverd?

Je hebt wel de juiste driver gedownload? Want er zijn meerdere types AC'97.

Realtek

Ehmm heb je meerdere kaarten??

ik dacht dat Realtek AC97 1 geluids kaart is en ik heb A3.91 driver gedownload maar hoe controleer ik of ik de goede heb?

Staan de drivers niet op de driver cd die bij de computer is geleverd?

ik ben paar maanden terug verhuist ik heb alleen nog de papieren voor de computer alle cd's etc. heb ik weggedaan was te lui om het te sorteren :P

Ehmm heb je meerdere kaarten??

ik dacht dat Realtek AC97 1 geluids kaart is en ik heb A3.91 driver gedownload maar hoe controleer ik of ik de goede heb?

Je hebt de stereo-uitvoeringen, maar ook de 5.1-uitvoeringen, die vaak op de nieuwere systemen zitten.

Welk model Packard Bell heb je?

ik ga even kijken welk model ik heb maar ik heb 2 speakers mss dat je daar wat aan hebt

bij model/type staat: UTOW - CO2
en dan verderop staat model: IMEDIA 3350

kan je daar mee over weg?

Wat is het Type PC, en wat is het Serie Nr wat op de sticker staat(meestal achterop)???

het is al gefixt dankzij muurhond de driver :) ik weet niet hoe ik je kan bedanken maar echt hartelijk bedankt

hierbij eerlijk en oprecht: bedankt voor de moeite van iedereen

gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan