ik kan software niet verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

okkie-trooy

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
vandaag wilde ik smartcam, (software voor mn digicam)
verwijderen. via software en dan smartcam verwijderen, of via start en programmas en dan op un-install. te klikken, maar dan zie ik een 3x in een flits een zwart vensterje(ping) en dan de vermelding:installshield wizard is gestopt met uitvoeren van onderhoud op smart, en via veilige modus lees ik: kan een ondersteuningsbestand C:W\temp\707cf18f-
(en nog meer cijfers) isrt.dll voor de installatie niet instellen.
Wie kan mij hierbij helpen?
Groetjes okkie

okkie,

Wat wel eens lukt !!!
Installeer de software van de smartcam opnieuw, start de pc opnieuw op verwijder daarna de software via > configuratie > software.

Waarschijnlijk zoekt hij naar een temp. bestand die al reeds is verwijderd.

succes

groetjes speedtouch

speedtouch,
Helaas, dat lukt ook niet om opnieuw te installeren, kryg dan dezelfe vermelding: installfields is gestopt met uitvoeren van onderhoud op smart.

Dan heb je nog een andere optie,

1. Verwijder de bestand handmatig met delelte
2. Ga naar Start
3. Uitvoeren
4. Typ: regedit
5. ctr+f
6. typ de naam van de betreffende software
7. En verwijder de de registrey keys van de software

ps: als het goed is dan verwijder je het zo ook uit de lijst van je SOFTWARE BIJ CONFIGRATIE ...:thumb: Suc6

Hoi realturk,
HEb gedaan zoals je zei, maar ook dan krygt k dezelfde
vermelding : wizard is gestopt met uitvoeren van onderhoud op smart.
Moet ik dan, als ik die digicam wil gebruiken, de hele schijf weer leeghalen??(wat ik niet hoop)

Je hoeft de schijf niet leegtehale, maar je hebt niet alles verwijdert, want je hoort het niet meer inde lijst te zien...
bij regedit opniew typ je software, en hij hoort een lijstje te vinde met je al je software op je pc. zo niet met f3 effe de volgende verder zoeke....:)

ik heb van alles geprobeerd , heb alle sleutels verwijderd, heb bij regedit op software geklikt en k kom nergens smartcam meer tegen, behalve dus via configuratiescherm, software en dan smartcam.Maar misschien dat k het verder niet begrypt, !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan