Ik kan sommige sites niet bezoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer het eens met Firefox. En kijk ook na of Java Runtime en Flash Player geïnstalleerd zijn (laatste versies).

Link Firefox: link, huidige versie 3.5.2
Link Java Runtime: link, huidige versie Java SE Runtime Environment (JRE) JRE 6 Update 16
Link Flash Player: link, huidige versie 10.0.32.18

Meer tips heb ik niet, hopelijk red je het ermee.

Tijs.

En dit?
Ga naar windows\system32\drivers\etc en zoek het hosts bestand op. Open het met kladblok. Staat hier runescape bij?
Je hebt nog geen antwoord gegeven wat er gebeurd als je alle firewalls en anti-virusscanners uitzet. Dit heb je getest?

er staat inderdaad bij hosts runescape en sythe. en wat moet ik er nu mee doen?

ik kan nu trouwens wel via het ip van runescape.com op de site komen. alleen duurt het heel lang en kan de hele layout niet laden

er staat inderdaad bij hosts runescape en sythe. en wat moet ik er nu mee doen?

Wat je moet doen is die regels waar runescape en sythe worden omgeleid weghalen (of, nog beter, commentaar maken door er een # teken vooraan die regels te zetten).

Opslaan door op het rode kruisje te drukken en het bestand opslaan.

Hierna de computer opnieuw opstarten.

Ik vermoed dat daarmee de problemen ook direct verholpen zijn, gegegen dat je op ip-adres er wél bijkomt.

Tijs.

indien zo,
oplossing komt uit http://www.sythe.org/showthread.php?t=529829
Iemand daar had het zelfde probleem en heeft gelukkig de oplossing erbij gezet.

@DichteMist: Eerste wat moet worden opgelost is het hosts-probleem. Ik verwacht namelijk dat in de webpagina zelf ook gebruik wordt gemaakt van http://www.runescape.com/xxxxxx, en dat gaat dus geen goede resultaten opleveren zolang www.runescape.com (en scythe) zijn omgeleid in het hosts-bestand.

De informatie in jouw link verwijst naar een ip-ban, maar er is geen reden om aan te nemen dat daarvan hier sprake is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan