• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ik kom er niet uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koeks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Berichten
2
Hoi,

Kan iemand mij bij mijn probleem helpen? Ik kom er echt niet uit!
Ik zit op een scouting groep, wij (onze speltak) zijn met ongeveer 15 man. We hebben elke eerste vrijdagavond van de maand een gezellige avond met z'n allen op ons scoutinggebouw en kopen dan van te voren flink drank in.

Alhoewel onze groep heel gezellig is, zijn we ook behoorlijk chaotisch. Om een beetje structuur in onze handelingen te brengen, heb ik voorgesteld om voor de financiering van deze avonden een soort grootboekrekening of balans te maken voor onze uitgiften en inkomsten. Voorheen organiseerde iemand een avond, diegene kocht dan drank en chips etc. en moest vervolgens weken wachten tot hij/zij al het uitgegeven geld terug kreeg van de overige leden. Maar nu zijn we van plan om al het geld via mij door te sluizen naar degene die de avond gaat betalen. Dit zodat we 1 persoon hebben waar je aan moet betalen.

Ik heb 1 jaar op MBO ICT gezeten en wist altijd behoorlijk goed om te gaan met Excel, dus ik denk dit is een eitje, viel dat even vies tegen... :rolleyes:

Ik heb al meerdere dingen gedaan, een grootboekrekening via een sjabloon, zelf wat in elkaar flansen, een balans sjabloon, noem maar op! Niets lijkt echt te werken. Heb ook al behoorlijk wat rond gesnuffelt, maar kan echt niets vinden.

Waar moet ik beginnen, heeft iemand tips, heeft iemand het perfecte sjabloon voor mij? Of heeft iemand even wat tijd over en kan die een sjabloon voor mij maken? Of zegt iemand, ik ben zo aardig en ben in zo'n goeie bui, geef mij die namen maar dan maak ik het wel!? :p


In ieder geval bedankt!

Tejo
 
Nu ben ik nog verder van huis dan ik al was! :D

Het ziet er allemaal ingewikkeld uit, hoe moet ik nu te werk gaan met hoe ik het graag wil hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan