ik kom mijn temp folder niet in

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
ik zit nu al eventjes te rommelen met ccleaner...
ccleaner wilt niet verder gaan...
als hij de temp folder aan het scannen is dan blijft hij hangen... op dit moment is dat 20% dat verandert ook steeds hoor...
nou ben ik erachter gekomen dankzij ccleaner dat ik de temp folder niet in kan komen.
ik ben daar zelf nog nooit geweest omdat ccleaner dit altijd voor mij doet...
kan het kloppen dat windows mij niet toelaat in de TEMP map?

Laatst bewerkt:
Kan het wel worden geleegd als je het met de Browser zelf doet? En heb je CCleaner ook wel ingesteld dat die voor alle browsers alles moet verwijderen?

ik heb ook even vipre erover gegooid en ook hij heeft moeite met de temp map....
hier een screenshot...
sshot1mt.png

zouden deze bestanden malware kunnen zijn? En zo ja... hoe haal ik die weg... want malewarebytes doet er ook niets mee... ik heb de temp al gescand met malware bytes

ik heb zelf een programmaatje genaamd unlocker, die wel in staat was dingen te deleten, wanneer het niet mogelijk was in explorer zelf of met andere programma's.

Laatst bewerkt:
zal ik weinig aan hebben want de temp map mag namelijk niet verwijdert worden...
buiten dat is dat programma niet bedoelt voor windows 7

Dat is raar, want het programma werkt gewoon met windows 7 bij mij. Ik kom ermee in de map temp en ik kan er zelfs bestanden mee verplaatsen naar de prullenbak.

hm ok...
welke gebruik jij dan?
heb je linkje voor me?

en trouwens buiten dat een temp map moet je toch gewoon zonder problemen in kunnen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan