* galleryBekijk de gallery van GIBSS
Reg. datum: 19 september 2009
Hoi ik heb net mijn computer geassembleerd (samen met iemand die er meer verstand van heeft dan mij
) en zodra ik mijn computer wil opstarten kom ik niet eens in de bios, er staat: Harddisk not detected en vervolgens geeft de computer aan welke onderdelen hij wel ziet en daar staat vervolgens wel mijn harddisk bij. Ik kom dus niet eens in de bios en hij sluit zichzelf binnen 15 seconden af, de computer geeft wel aan welke onderdelen hij allemaal heeft gevonden (hd, ram, cd/dvd etc BEHALVE mijn processor). Ik heb ook al geprobeerd de HD los te koppelen,opstarten zonder processor maar dat mocht niet baten... Heeft iemand een idee?
Dit zijn mijn specs (de best buy guide van tweakers.net september)
AMD Phenom II X4 955 3.2GHz AM3 BOX black
Antec TruePower New Series TP-650
Asus M4A79XTD EVO,sAM3
Kingston 4GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Kit of 2)
Cooler Master Hyper TX 3
Samsung Spinpoint F1 320GB
Club3d HD4850 crossfire
random cd/dvd speler
Ps. ik heb niet veel verstand van computertalk dus ik heb het misschien een beetje onduidelijk getypt maar ik zal me best doen om het duidelijk te maken.
Reg. datum: 19 september 2009
Hoi ik heb net mijn computer geassembleerd (samen met iemand die er meer verstand van heeft dan mij

Dit zijn mijn specs (de best buy guide van tweakers.net september)
AMD Phenom II X4 955 3.2GHz AM3 BOX black
Antec TruePower New Series TP-650
Asus M4A79XTD EVO,sAM3
Kingston 4GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Kit of 2)
Cooler Master Hyper TX 3
Samsung Spinpoint F1 320GB
Club3d HD4850 crossfire
random cd/dvd speler
Ps. ik heb niet veel verstand van computertalk dus ik heb het misschien een beetje onduidelijk getypt maar ik zal me best doen om het duidelijk te maken.