ik kom niet in een chat box met firefox0.9

Status
Niet open voor verdere reacties.

drizzeling

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
eerst een compliment, deze site heeft mij veel goedde tips gegeven:thumb:
dit is mijn eerste vraag:ik kom met firefox0.9{pas geinstaleerd} niet de chat ruimte binnen,eerst typ ik mijn wachtwoord en chat naam daarna kom ik op de pagina om te kiezen tussen chatten en bericht verstuuren,en als ik op chatten klik kom ik op inlog pagina van ilse chat,met internetexplorer lukt het wel wel:(

wat zou er mis zijn en hoe los ik dat op?:rolleyes:

een vriendelijke groet.. drizzeling:8-0:

De nieuwste versie is dacht ik 0.9.3... heb je die versie?

hallo hans:) ik weet nog niet hoe het hier allemaal werkt:D maar op jou vraag terrug tekomen,ik heb inderdaad firefox 0.9.3 dat staat op mn uitpaklogootje maar op de mozzila site staat 0.9 vandaar:)

groet drizzeling:D

beste DarkZen

ik heb java gedownload en nog helpt het niet,ik heb de site vasltgelegd zodat die site popup kan toelaten.verder staat erbij de ilse chat :zet je proxy server uit als je die gebruikt tijdens het chatten maar die heb ik niet aan,ik gebruik explorer er nu bij omdat ik daar wel altijd mee op de chatbox keuze pagina kwam:) en ik heb geprobeerd een andere chat naam in te voeren even kijken of dat hielp maar nee dus.ik word terug geworpen naar de inlog pagina telkens als ik op chatten klik.

het zou mooi zijn dat ik alleen met fire fox kan werken:rolleyes:

groetjes:D

fire fox & ilse chat

ik kreeg dit bericht van ilse[chat box} op mijn vraag hoe ik met fire fox de chatruimte in kom,het hulp team van ilse melde:wij ondersteunen helaas geen fire fox.

inmiddels heb ik een nieuwe computer met windXP home edition en heb geen last van vastzittende explorer en problemen meer[wat de reden was om fire fox tre gebruiken}inweze is dus mijn probleem opgelost en xp home edition bevald me wel.

bedankt voor jullie mee denken
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan